Bobblehead Bunny

10 Temmuz 2013

NYC Expert Last Ruj- 437 Modern Love


Watsons'lara NYC standları kurulalı çok olmadı. Hepimiz merak ediyoruz ürünlerini. Ben de belki beğenir siz de almak istersiniz diye elimdeki NYC ruju hemen tanıtmak istedim. 


Bu ürünün ambalajı. Ne yazık ki hiç sevmedim. Açıp kapatırken çok dikkat istiyor çünkü rujun bir kısmı dışarıda. Ben de çok dikkatli biri değilim, hele de acele içerisindeysem. İlk kullandığımda kapağına bulaştırmayı başardım bile. Dikkatli birisiyseniz bu sizin için sorun olmayabilir tabii. Herkes Alice gibi sakar değil sonuçta ^_^


Rujumuzun numarası 437- Modern Love. İsmi de güzel hani ^_^


Biraz bulanık yakalanmış bir görüntü. Bu sefer azıcık atraksiyonlu resim çekeyim dedim bazılarını elime yüzüme bulaştırdım. Düzenli olmayı falan sevdiğimden resimlerimde de ürünleri hep düz tutuyorum dikkat ettiyseniz. Ama bazı bloglarda görüyorum farklı açılardan çekmişler bir güzel olmuş resimler. Hayır kıskanç biri değilim, sadece sürekli elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum. Ben resim çekmekten pek anlamıyorum. Bu yüzden başkaları nasıl çekmiş, bu işin doğrusu nasıl acaba diye inceliyorum yani. Öğretmek isteyen varsa memnuniyetle öğrencisi olurum ^_^

Neyse konuyu daha fazla dağıtmıyorum. Rujun rengine bakalım.


Bu da rujun kolumdaki duruşu. Hafif metalik diyebileceğim açık bir pembe. Ben rengini çok sevdim. Dudaklarımda da güzel durdu. Öyle dudakları çok kurutan bir ruj da değil. Ama ben altına dudak balmı sürüyorum yine de. Kalıcı da değil fazla. 

NYC ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Bu rujlar 4.99 liraya satılıyor. Fiyatlarına oranla başarılı buldum. Siz de değişik değişik rujlarım olsun, hem de uygun fiyata olsun diyorsanız göz atabilirsiniz. Ama kapağına dikkat etmekte fayda var tekrar söylemeden geçemeyeceğim. 

Siz NYC ürünlerini denediniz mi?

16 yorum :

  1. kalıcılığı nasıl canım ? ben kaş kalemini kullanıyorum şimdi fena değil gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da fena değil gibi. Çok da kalıcı değil ama :/

      Sil
  2. NYC nin maskarasını , allığını ve rujunu aldım. Özellikle maskara ve rujuna bayıldım. Ancak allığının ambalajı çok kalitesiz. Ama verdiği rengi sevdim gene de. Uygun fiyata güzel bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben allığını çok merak ediyorum. Kalıcılığı nasıl acaba? Bir de hangi maskarası güzel :)

      Sil
    2. Allığının pigmenti düşük ama rengini beğendim doğal duruyor. Maskara olarak da big boldu kullanıyorum tane tane ayırıyor kirpikleri ve uzunluk veriyor çok sevdim :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim beni merakta bırakmadığın için ^_^

      Sil
  3. Aaa,tatlım,nasıl baya NYC standları mı var?Bana yakın olan Watsonsta göremedim,belki daha büyük Watsonslarda olabilir.Rengine bayıldım resmen.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı stand var diğerleri gibi :) Her Watsons'ta yok, ben Kadıköy'den aldım. Umarım sen de bulursun. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. kapağına sinir oldum sen anlatınca almam galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağı dışında çok güzel bir ruj ama bence :)

      Sil
  5. Rengi biraz az gibi sanki? Lip balm gibi rujları hiç sevmiyorum, sanırım almam rujlarından. Ama sen sevmişsin, güzel günlerde kullan. ^__^ NYC'nin Sky Rise rimelini tavsiye ederim süper uzatıyor, bir de allığı hafif kullanıyorsan allıklarını da seversin çünkü az renk veriyorlar. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi açık olduğu için az renk vermesi normal geldi bana. Bir de koyu bir rengini denemek lazım aslında. Teşekkür ederim ^_^ Elimde çok rimel olmasa rimeline bakardım. Rimeller çabuk kuruyor sonuçta. Bitince bakarım artık :) Elimde bir dolu allık olsa da allığını istiyorum ama :) Teşekkür ederim önerilerin için ^_^

      Sil
  6. güle güle kullan canım. kapağından dolayı pek elim gitmez gibi geliyor çünkü bende sakarlık var kırarım gibi geliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Bende de var sakarlık, şimdilik kırmadım bakalım :)

      Sil
  7. Ambalajın kotu olması benı kendınden uzaklastırdı vallahı hıc alasım gelmıyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...