Bobblehead Bunny

27 Temmuz 2013

Nivea Kurumuş ve Çatlamış Eller İçin Onarıcı Bakım Kremi


Kurumuş ve çatlamış ellere sahip değilim. Ama bazen evde suyla sabunla çok uğraştığımda ellerim kuruyup geriliyor. Ya da ellerimin yumuşacık olmasını istediğim günler oluyor ^_^ Böyle zamanlarda imdadıma yetişen bir krem oldu Nivea'nın kurumuş ve çatlamış eller için olan el kremi. 


Açma kapamalı bir kapağı var. Böyle kapaklar zamanla kırılabiliyor. Çevirmeli olanlar daha iyi bence. 


Ürün 50 ml ama bereketli diyebilirim. Çok az bir miktarı yeterli geliyor. İçeriğine bu fotoğraftan bakabilirsiniz. Methylparaben hoşuma gitmese de listede sonlarda olması içimi biraz rahatlatıyor. 


Kremin kıvamı çok yoğun. Makyaj bazı gibi sanki böyle silikonlu. Ama ben kıvamını ve emilmesini çok sevdim. Kremin nemlendirmesini de çok sevdim. Kısa sürede yumuşacık ellere kavuşturuyor insanı. Kuru eller için günlük kullanılabilir ama ben ihtiyacım oldukça kullanıyorum. 

İndirimdeyken dudak balmıyla beraber 5 liraya almıştım. Normal fiyatı 10 lira civarında. İndirimsizken de almayı düşünebileceğim bir krem ama kendisi :) 

Siz bu kremi denediniz mi? Hangi el kremlerini kullanıyorsunuz?

10 yorum :

  1. Beb arkonun zeytinyagli kremini kullaniyorum ve cok memnunum, ama catlak falan oldugunda el-ayak farketmeden dove'un buyuk kaptaki kremlerini kullaniyorum cok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arko zeytinyağlı kremi de çantamdan ayırmıyorum ben. Harika bir krem :) Dove krem hiç kullanmadım onu da deneyebilirim :)

      Sil
  2. Kışın kullanmıştım bunu bende. Çatlayan ellerime çok iyi gelmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın çok kuruyan, çatlayan ellere iyi gelir gerçekten, çok güzel nemlendiriyor :)

      Sil
  3. Ben şu an Vaseline kullanıyorum ama pek de memnun değilim. Bunun namını önceden de duymuştum. Vaseline bitince tercihim bu olacak sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaseline ben de kullandım. Bunun kadar iyi değildi bence :)

      Sil
  4. Ben niveanın tüp değil de yuvarlak kutuda olan yüz ve vücut kremini kullanıyorum. O da gayet güzel...

    YanıtlaSil
  5. Onu annem çok kullanırdı :) Gayet de güzel, katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bende de bunun Besleyici El Kremi var severek kullanıyorum hemen yumuşacık yapıyor. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...