Bobblehead Bunny

29 Temmuz 2013

Makyaj Düzeni Serisi-2- Drama Queen ve Makyaj Çekmeceleri


"Daha önce şu yazımda konuk yazar alacağımdan bahsetmiştim. Geçen hafta ilk konuk yazarım Marstan Düşen Kadın bloğunun sahibesi sevgili Ceren'di. Yazısını okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum Drama Queen bloğunun sahibesi Bilge. Bakalım onun makyaj düzeni nasılmış?"

Herkese merhaba!:) Geçen hafta sevgili blog arkadaşım Alice'in konuk yazar ağırlayacağını duyunca hiç tereddüt etmeden mail attım. Kendisi çok ilgili davrandı ve hemen beni 2. sıraya yazdı.:) Sizlere makyaj düzenimden, favori 5 ürün ve en uygun fiyatlı 5 ürünümden bahsedeceğim.



Öncelikle oje düzenimi göstermek istiyorum. Züccaciyede kaşıklık olan bu hasır sepeti görünce hemen ojelerim için almak aklıma geldi ve cidden çok işime yaradı. Her ne kadar renklerine göre ayırmaya çalışsam da yeni ojelerin gelmesiyle gördüğünüz gibi dağıldı.:)

Tüm makyaj malzemelerimi yine aynı züccaciyeciden aldığım sebzelik adı altında satılan tekerlekli sepetlerimde saklıyorum. Evin içinde ben nereye o oraya modundayız.:) Tek tek çekmecelere bakalım.



İlk çekmecemde krem ve parfümlerim var. Parfümlerim dağılmaması için İkea'dan aldığım bir sepetin içinde 
duruyor.


İkinci sepette paletlerim ve yedek aldığım ürünler duruyor.



Üçüncü çekmece en çok ürünümün olduğu çekmece sanırım.:) Rujlarım, parlatıcılarım, allıklarım, renkli nemlendirici-BB kremlerim ve maskaralarım var.



Son çekmecem de üçüncüye benziyor. İkisinin de içine İkea'dan aldığım ayırıcıyı koymuştum,çok fonksiyonel oldu benim için.:) Burada da pudralar, farlar, fırçalar, kalem-eyelinerlar ve bazlarım var.:)



Alice aynı zamanda benden favori ürünlerim ve en uygun fiyatlı ürünlerimden bahsetmemi istemişti. Bunlar benim favorilerim, son zamanlarda en çok kullandığım ürünler desem daha doğru olacak. Allığım ise aylardır kayıptı, bulduğum andan beri sarılıp yatasım geliyor.:) 

1. Meet Matt(e): Süper mat farlardan oluşan bir palet. 
2. İnglot allık: Adana'da İnglot satılırken almıştım, çok güzel bir pembesi var. 
3. Ecotools fırça: Far bazı ve concealrımı uygularken kullanıyorum,çok memnunum. 
4. Sephora ruj: Sephora indiriminden almıştım, yumuşacık bi ruj.:) 
5. Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer: Gratis indiriminden alı memnun kalınca indirim bitmeden yedeklediğim bir ürün oldu, aydınlatması mükemmel!



Bunlar da en uygun fiyatlı ürünlerim, bakalım neler varmış. 

1. Cecile Maskara 
2. Rival de Loop renkli eyelinerlar 
3. Essence far fırçası 
4. Watsons Magic Lip Balm 
5. Kiko ruj 

Benim anlatacaklarım bu kadar, umarım beğenmişsinizdir, bana bu şansı tanıdığı için Alice'e tekrardan çok teşekkür ederim.:)

16 yorum :

  1. Güzel bir düzenin var aslında benimkinden daha ferah en azından iki kutuya sıkıştırılmış değil :) Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle olunca da cok dagiliyo ama cok seviyorum bu halini yine de, cok tesekkur ederim.:)

      Sil
  2. Çok Güzel bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir düzen, kendiminkine çok benzettim. Şu ayırıcılar olmasa çekmecemin halini düşünemiyorum :)Ama favorilerinde Sexy Mama'yı unutmuşsun onun hakkındaki yorumunu merak ediyorum.
    Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş canım. Keyifle okudum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayiricilar benim de kurtaricim,sigar mi bilemedigim icin iki tane almistim bi daha yolum Ankara'ya dustugunde digerlerine de alicam.:)
      Evet onu atlamisim,herkes cok yazdi ama yine de blogumda yorumliycam mutlaka ama kisaca cok memnun oldugumu,yedekleriyle sakladigimi soyleyebilirim.:)
      Guzel yorumun icin de cok tesekkur ederim.:)

      Sil
  4. Ne kadar da düzenliymişsin! Şu tekerlekli sebzeliğe bayıldım bayıldım! Makyaj malzemelerini böyle toplu halde görmek harika bir şey, gözüm gönlüm açıldı. :-D Her hafta bu yazı dizisini okumak acayip eğlenceli. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatimda bana duzenli diyen ilk insansin!:D Genel olarak cok daginigimdir ama bunlar benim kiymetlilerim olunca bi de istedigim gibi bisey bulunca boyle bi duzen oldu,ben de hepsini ayni anda gormeye bayiliyorum,herkese de tavsiye ediyorum.:) Yazi dizisi bence de vok eglenceli, Alice cok iyi dusunmus.:))

      Sil
  5. sebzelik çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir paylaşım olmuş, sebzeliği böyle değerlendirmek hem hesaplı hem de akıllıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya hesaplı ve fonksiyonel oldu benim için.:)

      Sil
  7. Yurtta kalırkenki halimi gördüm:) Yurttan ayrılırken sepetlerimi yurtta kalan arkadaşlara bırakmıştım ama şu andaki düzenimden çok daha iyiydi yurttaki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yeniden sepetlere dönmelisin!:))

      Sil
  8. Harika görünüyorlar, hele hele yedek sepetinin içine atlayasım geldi ^,^

    YanıtlaSil
  9. Özellikle o kaşıklık olarak aldığın oje kutusu çok hoş olmuş. Sepetlik de çok hoş fikir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...