Bobblehead Bunny

22 Temmuz 2013

Makyaj Düzeni Serisi-1- Marstan Düşen Kadın ve Makyaj Çekmecesi


"Geçen hafta şu yazımda konuk yazar alacağımdan bahsetmiştim. Bloggerların makyaj malzemelerini nasıl sakladıklarına bakacak ve favorilerini öğrenip uygun fiyatlı ürün tavsiyeleri alacaktık. İlk konuğum tanıştığımız için çok mutlu olduğum arkadaşım Marstan Düşen Kadın bloğunun sahibi Ceren. Bakalım bize neler anlatacak. "


Merhaba hepinizin bildiği gibi canım arkadaşım Alice her hafta bir konuk blogger almadan bahsetmişti bende ilk konuğu oldum çok mutluyum :)

Bu yazıda Alice'in belirttiği soruları yanıtlayacağım.

Makyaj malzemelerimi nereye koyuyorum?


Odamda bulunan iki çekmecede ve iki bardağıma koyuyorum. Pek sığmıyorlar ama şu anda koyacak başka bir yerim yok :)



Neyi, nerede, ne şekilde koyuyorum?

Gördüğünüz gibi ruj ve dudak bakım kremlerim tek bir kutunun içinde duruyor. Onun yanında ise fondötenlerim, Sephora kabım ve far paletim bulunuyor. Diğer kutuda ise tekli farlarım, allıklarım, pudralarım var.




Ve işte bu da benim en sevdiğim çekmecem :) The Balm, M.A.C, NARS, Kiko, Essence ve diğerleri :) Burada The Balm ganimetlerim var. Gerek kapları gerek performansı ve ucuz fiyatlarıyla kalbime taht kuran bir marka :)

Bunların dışında olan iki ürünüm ise bunlar. Çok seviyorum ikisini de.



Ve bu iki bardağın içinde ise birinde dudak kalemlerim lip gloslarım diğerinde ise göz kalemlerim ve rimellerim var :)



Evet çekmecelerim böyleydi peki ya en sevdiğim 5 ürün ne acaba???

Çok zorlandım ama sonunda seçtim. Put A Lid On It far bazı,  M.A.C Pink Swoon allık, Benefit They're Real maskara, M.A.C Pink Plaid ruj,  Maybelline Color Tattoo 35- On And On Bronze krem far.


Uygun fiyatlı olarak seçtiklerim ise Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra, The Balm Balm Jovi palet -içinde far, allık, aydınlatıcı ve ruj olduğu için oldukça güzel bir palet-, NYC Likit Eyeliner, Loreal Nude ruj-üretimi yok :/ - Rimmel London Scandal Eyes maskara ve The Balm Hot Mama.


Umarım yazımı sevmişsinizdir. Konuk ettiği için canım Alice'ime tekrar teşekkür ederim. Sizlerin yazılarınızı da merakla bekliyor olacağım. Sevgiler :-*

16 yorum :

  1. Ne kadar güzel oldu.Her pazartesi artık sabırsızlıkla bekleceğim yazıları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir şey yaptı. Uzun soluklu bir şey olur umarım :)

      Sil
    2. Umarım.
      Ayrıca,The Balm kolleksiyonun harika.O kadar çok ürüne artık kolleksiyon denilebilir.Bayıldım!

      Sil
  2. keşke bende çok makyaj yapan biri olsam da bu kadar fazla makyaj malzemem olsa:) http://caglaaksu.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj güzel şey ya :) Ben de yapmıyordum pek makyaj hatta bu malzemelerin bi kaç tanesi hariç hepsi Eylül'den sonra alındı :)

      Sil
  3. ben de daha az önce bugünün yazısı nerede acaba diye blog'una bakınıyordum :)
    çok güzel bir yazı olmuş, o the balm'lara bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar merak uyandırması Alice kadar beni de sevindirdi :)

      Teşekkür ederim. The Balmlara ben dr bayılıyorum :D

      Sil
  4. Ben de yazarım dedim ama benim bu kadar makyaj malzemem yokkk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok olmasına gerek yok ki tatlım :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, düzenin çok hoşuma gitti tatlım; böyle baktıkça içim açıldı ürünlere. :-D TheBalm standı kurmuşsun çekmecene, o kadar güzel görünüyor ki! *__* Scandaleyes rimeli inceleyeceğim ilk fırsatta. :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim hayatım :) Benim de açılıyor rengarenk :) The Balm ♡ Bak mutlaka çok güzel çok seviyorum ben :)

      Sil
  6. yazıya bayıldıım :)
    The Balmların da haftası oldum :)
    Ellerine sağlık canımcım çok güzel bir yazı olmuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay mutlu oldum beğenmene hatta beğenmenize çok sevindim çok mutlu oldum :)
      Hastası olmamak mümkün değil ki :)

      Sil
  7. Yazıya bayıldım, The Balm kısmı ise tam bir hazine!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sanırım ufak çapta bir hazine evet :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...