Bobblehead Bunny

11 Temmuz 2013

L'occitane Rose 4 Reines Nemlendirici Yüz Spreyi


Aslında bu ürünün yazısını yazmayı düşünmüyordum ülkemizde olmadığını düşündüğüm için ama geçen gün L'occitane mağazasında görünce yazmak istedim. İlk önce L'occitane ile aşkımız nasıl başladı onu anlatayım ^_^ Bu hikayeyi okumak istemeyip sadede gel diyenler resimden sonrasına atlayabilirler ^_^

Amerika'da kaldığım dönemde yaşadığım yere yakın bir Outlet vardı. Outlet ama ne outlet içinde yok yok. O zamanlar ben kozmetiğe pek meraklı değildim. Hani normal bir genç kız ne kullanır o kadar. Sanırım oradan sadece 4 ruj, 2 pudra, 2 far seti, 1 allık, 2 göz kalemi, 1 rimel, 1 eyeliner ve 4 oje getirmemden merakımın ne boyutta olduğunu anlayabilirsiniz. "Mac neymiş yhaaa" diye almadığımı da ekleyebilirsiniz buna. O zaman cidden bir şeyden anlamadığım sonucuna da varabilirsiniz :) Şimdi gitsem zilyon katını getiririm, Mac'leri  kolundan tuttuğum gibi kaparım herhalde :)

Neyse Çinli arkadaşlarımda ürünlerini gördükten sonra aradım ve outlette bir gün L'occitane mağazasını keşfettim. Allah'ım ne güzel bir yerdi orası. Mis gibi kokular birbirine karışmış. Çok güler yüzlü bir mağaza sorumlusu ve ve ve Fransızca şarkılar... Nasıl mest oldum anlatamam. Baktım, elledim, kurcaladım. Şekerci dükkanında kaybolmuş çocuk gibi gözlerim dönmüştü. Parasızlık işte (Küçük Emrah bakışları :) alamadım ilk başta. Daha sonraki gidişlerimde cebimde para da olunca birkaç ürün aldım. Shea yağı, shea yağlı meşhur el kremi (150+50 ml, harika bir kremdi) ve şimdi anlatacağım yüz spreyi. Türkiye'ye getirdim kullanmaya bile kıyamadım bu güzellikleri, hemen anlatmak istiyorum ^_^

L'occitane Rose 4 Reines Nemlendirici Yüz Spreyi

Efendim ballandıra ballandıra anlattığıma bakmayın bildiğiniz gül suyunun evrim geçirmiş versiyonu bu. Kokusu aşırı güzel diyebilirim. Parfümünü alıp kullanırım alabilecek durumda olsam. Bir de çok güzel nemlendiriyor. İnsan ferahlıyor ayrıca. Yüzünüze 20 cm ileriden tutup sıkıyorsunuz. Sonra mis gibi bir koku, bebek gibi bir cilt :)
Ne yazık ki bitti ama ben bu ürünü çok sevmiştim :( Dön bebeğim diyebilirim ona. Şişesi yerini tutmasa da içine gül suyu konulup pıslatılmak için bekliyor. 

Ürünü L'occitane mağazalarında bulabilirsiniz. Gördüm bu ürünü, erkek arkadaşım sıkıldı pofladı bakamadım üzerindeki yazıya ama gördüm. Fiyarından bihaberim, internet sitesinde bulamadım. Ben 4 dolara almıştım yanılmıyorsam. Bizde en az iki kat pahalıdır sanıyorum.

Hikayemi nasıl buldunuz? Siz L'occitane hakkında ne düşünüyorsunuz?


10 yorum :

  1. L'occitane el kremi bana vanilya kutudan geldi muheşem bir gül kokusu aşık oldum bende

    YanıtlaSil
  2. L'occitane çok güzel bir marka ama fazla pahalı. :-( Şampuanlarını denemeyi çok istiyorum, artık yurtdışından alacağım. :-D Gül kokusundan nefret ediyorum ama bu spreylerin çeşidi varmış zaten. Çok daha ucuz bir alternatif olarak Skinfood'un yüz spreyleri var bir bak derim Alice balkabaklısı bile var. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok aşırı pahalı bence de :/ Fransa'dan almak lazım ama baktım orada da pahalı :( Bu çok hoş bir gül kokusu ama :) Skinfood nerede satılır ki burada :( Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Markanın kendisi pahalı olduğu için aslında nerden alırsak alalım fazla para, en azından Türkiye'de kredi kartı taksiti imkanı var. (bardağın dolu tarafını görme çabaları)

      Ben Asya ürünlerinde 1 tane filan ürün alacağımda genelde http://stores.ebay.com/RubyRubyshop?_rdc=1 satıcısını tercih ediyorum, bugüne kadar 20 kez filan almışımdır ondan, daha hiç sorun yaşamadım, store search kısmına mist yazınca bütün çeşitler çıkıyor umarım seversin. ^__^

      Sil
    3. Yani öyle biraz. Ama o kadar para eder mi tartışılır işte.

      Benim Paypal hesabım da kredi kartım da yok :( O yüzden olunca bir gün ben de istiyorum Asya ürünleri getirtmeyi. Ama şimdilik alamıyorum :(

      Sil
    4. O zaman sana bir paket yapmak istedim şimdi. ^__^

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim, düşünmen yeter. Hiç gerek yok ^_^

      Sil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...