Bobblehead Bunny

4 Temmuz 2013

Kozmetik Dışı / Ben Kimim?


Bunca zamandır mimler dışında kendime dair pek bir şey anlatmamıştım. İçimden böyle bir yazı yazmak geldi bugün. "Ben kimim?" "Neler yapıyorum?" gibi soruları yanıtlayacağım. 




Ben kimim? Ben Alice. Gerçek ismimi neden söylemiyorum? Çünkü neden tam bilmiyorum ama bundan  pek hoşlanmıyorum. Belki kendi ismimi çok sevmememle alakalıdır. Belki sevgilim ve bir iki yakın arkadaşım dışında kimse bloğumu bilmiyor, aman tanırlar falan diyedir :)
Neden Alice? Çocukluğumdan beri Alice Harikalar Diyarında'ya karşı bir hayranlığım var. Bu sebeple Amerika'da kaldığım sürede iş yerindekilerden de bana Alice diye hitap etmelerini istedim zamanında. Çünkü gerçek adımı söyleyemiyor, komik telaffuz ediyorlardı. O zaman öyle sevdim ki bu ismi, şimdi de yadırgamıyorum. 

Neden kozmetik bloğu açtım? Erasmus için Polonya'ya gittiğim ilk dönem sıkıntılar yaşamaya başlamıştım. O zamanlar beni sıkıntımdan uzaklaştıran tek şey okuduğum kozmetik bloglarıydı. Sonra kendi ilgim de olduğu için ben de başlamak istedim. Birilerine yardım edebileceğim, bir şeyler anlatabileceğim bir yer olması fikri hoşuma gitti ^_^

Blog mail adresim neden aliceojelerdiyarinda@gmail.com ? Bir iki sene kadar önce nail art çalışmalarımı yayınlarım diye Alice Ojeler Diyarında diye hesap almış, ama bir türlü başlayamamıştım. Bu sebeple blog mail adresim o şekilde kaldı. Alice Ojeler Diyarında bloğumu da ikisiyle birlikte ilgileneyim diye Alice Makyaj Diyarında ile birleştirdim. 

Neleri severim? Makyajı tabii ki. Bir de ojeler. Ama işin kozmetik boyutunu geçersek animeleri çok severim mesela. Çocukluğumdan beri japonlara karşı zaafım vardır. O zamanlar Ay Savaşçısı vardı evden çıkmazdım izleyeyim diye :) Ondan sonra başladı bende anime ve japon zaafı. Sonra bir de Kore dizilerini pek severim. Onun dışında sevdiğim başka diziler de var tabii. Doctor Who, The Big Bang Theory, How I met Your Mother, Two Broke Girls dizilerini severek takip ediyorum. Ayrıca kitap okumayı da çok severim. Daha çok kurgu okumayı seviyorum. Ama ne yazık ki mesleğim gereği her daldan okumak zorundayım. Her şeyi okuyorum bu yüzden ama sıkılıyorum :)

Bu aralar neler yapıyorum? Bu aralar DGS'ye çalışıyorum. Mütercim-Tercümanlık ya da İngiliz Dili ve Edebiyatına geçmeyi o kadar istiyorum ki anlatamam. Ama İstanbul Üniversitesi olsun. Lütfen, lütfen (Mesaj yolluyorum :)). Bloğuma yazı yazmaya çalışıyorum. Çekiliş yorumlarını kontrol etmeye çalışıyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşım var arada onunla alışverişe çıkıyoruz. Ama paralar da suyunu çekti hani :(

Bu arada sarışın değilim :) Alice onu çağrıştırıyormuş :) Sarı saç bana hiç yakışmaz. Kara kaşlı kara gözlünün tekiyim :) 21 yaşındayım sonra. Bir de titiz, özenli, her şeyi en iyi şekilde yapmak isteyen takıntılı bir Başak burcuyum :)

Başka bir şey gelmedi aklıma. Sorarsanız cevaplamaya çalışırım :)






41 yorum :

  1. İngiliz Dili ve Edebiyatı 4 sene nasıl geçti anlamadım.Özlüyorum o günleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dil edebiyatın puanı on puan kadar düşük. Ben de bazen puanım azıcık düşük gelse de dil edebiyat mı okusam ne diyorum kendi kendime. Gönlüm istiyor ama Mütercim-Tercümanlık okumam hakkımda daha hayırlı olur :)

      Sil
    2. Okuması zor bir bölümdür ama insana çok şey katar.Benim zamanımda puanı düşük değildi.Şuan nasıl bilmiyorum.Tercümanlık çok daha hafif İ.D.E. yanında. Gönlün neyi istiyorsa hakkında o hayırlı olsun inş.

      Sil
    3. Ben de hakkında hep öyle okudum. O bölümden mezun bir hocam vardı okulda, bilgi küpü gibiydi, çok kültürlüydü. ÖSS'de (LYS mi neyse artık) nasıl bilmiyorum ama DGS ile geçişte puanı yüksek olsa da Tercümanlıktan biraz düşük. Benim mezun olduğum bölüme de daha yakın Tercümanlık, daha kolay bitirebilirim, derslerime denklik gelir falan. İkisinden biri olsun da inşallah :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. sevdiğim ve samimi bulduğum blogger'lardan birisin, o yüzden bu yazıyı yazman çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok utandım ^_^ Ben de seni öyle buluyorum :) Yazıyı sevmene sevindim :)

      Sil
  3. boyle bir yazi gercekten cok iyi olmus :-) severek takip ediyirdum.seni.ve qcikcasi insan merak ediyir.kimdir nedir diye. bu yazi sayesinde daha bir yakin buldum seni kendime :-) bende.mi yapsam acaba boyle birsey :-) cok begendm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de merak ediyorum sevdiğim bloggerları, kimler ne yapıyorlar diye. Bence sende yap, ben merak ediyorum şahsen:) Beğenmene sevindim ^_^

      Sil
  4. Çok içten bi yazı olmuş bu.:) Seni tanıyo gibi hissettim kendimi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim öyle düşünmene ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. :D bencede çok hoş olmuş bu yazıyı yazman.Bende senin blogunu çok samimi buluyorum.Bende gerçek adını söylemeyi tercih etmeyenlerdenim senin gibi.yazın çok samimi ve içten geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde düşünmene çok sevindim :) Çok mutlu oldum, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu yazıyı yazman çok iyi olmuş, merak ediyordum çünkü. :)

    Two broke girls seven birini bulabildiğime de ayrıca sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Merak etmiş olmana ayrı sevindim :)

      Çok seviyorum, çok eğlenceli dizi :)

      Sil
  7. Tanıdığım en tatlı insanlardan birisin iyi ki seninle tanışmışım güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de öylesin tatlım, ben de çok mutluyum seni tanıdığıma ^_^

      Sil
  8. Ortak noktalarımız çok olmasa da bence en önemli noktalarda ortakmışız :)
    Ben de takıntılı bir Başak burcuyum.
    Ayrıca biliyorsun Doctor'un delisiyim.
    Ben de sevdiceğimi çook seviyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeter zaten o kadar ortak nokta ^_^ Başak burçları birbirleriyle iyi anlaşıyorlar, benim çoğu arkadaşım başak :)

      Sil
    2. Çok merak ettim. Doğum tarihin nedir? Benim 3 Eylül :)

      Sil
    3. 17 Eylül doğumluyum. Ama çok yakın iki arkadaşımın ikisi de 3 Eylül doğumlular :)

      Sil
    4. Benim de en küçük kardeşim de benimle aynı gün doğdu :)
      Eylül güzel bir ay :)

      Sil
  9. Samimi bir yazı olmuş, hakkında daha çok şey biliyor gibiyim ve hoş bir his. ^^ Yazılarını okurken yazarı, yani seni kafamda daha net canlandırabilirim artık ve bu benim için daha iyi oldu. :-) Umarım ara ara yazarsın yine böyle. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim hoşuna gitmesine ve öyle düşünmene. Ara ara yazabilirim böyle şeyler neden olmasın. Teşekkürler ^_^

      Sil
  10. ismini çok merak ettim ama okurken aklıma yasemin geldi nedendir bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım Yasemin değil ama çok sevdiğim bir Yasemin var hayatımda ^_^

      Sil
  11. Bir mütercim tercüman olarak, gönlünden geçenlerin gerçek olmasını dilerim. Dil edebiyat ve tercümanlık bambaşka iki bölüm, ileride ne gibi bir iş yapmak istediğin de seçim yaparken çok önemli. Ama en önemlisi mutlu olmak, umarım hangisi olursa olsun mutlu olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani aslında ben de gelecek için ne istediğimi pek bilmiyorum. İngilizce'yi seviyorum. İkisinden hangisi olursa kısmetime diyorum o yüzden. Dil Edebiyat okursam edebi çeviriye yönelebilirim diye düşünüyorum. Ya da öğretmenliğe. Mütercim tercümanlık okursam alan olarak ne seçerim şimdilik hiç bilmiyorum :)

      İyi dileklerin için çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  12. Çok iyi yaptın ,yazdın bu yazıyı.Seni daha iyi tanıdık.
    Hatırlarsın,senle mailleşirken ben de sana sarışın olduğu söyemiştim... :)
    Ayrıca çok tatlı ve samimi birisin.İyi ki de seninle tanıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene sevindim:)
      Evet, mailde demiştin, onun üzerine dedim zaten :)
      Ben de seni öyle buluyorum :) İyi ki hediyeleşme vesile olmuş tanışmamıza:)

      Sil
  13. O zamaaan tekrar memnun oldum tanıştığımıza ^,^

    YanıtlaSil
  14. ruh ikizimi bulmuş gibiyim şu an şaşkınlıkla okudum valla :)

    YanıtlaSil
  15. Bosuna degilmis bloguna bu kadar isinmam :)

    Birkac yil once calistigim bir yerdeki tum is arkadaslarim ismimi Alice olarak biliyor. Gercek ismimi bilmiyorlar bile :)
    Japonlari ben de cok severim, hatta Japonyada yasamisligim var.
    Polonya yurtdisinda ilk bulundugum ulke.
    Kesinlikle sarisin degilim. Saclarimi boyatacak olursam mavi yesil bile yapabilirim ama sari sanirim asla :)
    Ben de Ingilizce'yle epey icli disliyim. Bu arada bu yazi gecen yil yazilmis, umarim dilegin gerceklesmistir?
    Basak burcuyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Alice :)

      Çok sevindim bloğumu beğenmene.

      Zevklerimiz de epey benziyormuş desene :)
      Benim saçlarım kızıl :)
      Dileğimi tam on ikiden vurdum, evrene mesajım ulaşmış anlaşılan :) Hatta intibağı bitirdim, bu sene üçe geçiyorum :)
      Aa bir de Başak burcu musun? Ciddi benziyoruz yalnız ilginç :D

      Sil
    2. Heey, sabah okurken tabletten okuduğum için farenin tavşan olduğunu görmemiştim. ne şiriiin =)

      Harika, tebrik ederimm =)

      Benim saçlarım siyah. Bu yaz ilk kez boyatma girişiminde bulunacaktım, birden tamamını boyatmaya hazır hissetmedim kendimi ve uçlarını boyattım sadece. Bil bakalım hangi renk? ^^

      Sil
    3. Ben de çok seviyorum. Teşekkür ederim :)
      Mavi yeşil mi ^_^

      Sil
  16. hehe :) ikisi de değil :) kızıl ;) yani kızıldı, iyice aktı, pek belli olmuyor artık. tekrar yaptırmak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...