Bobblehead Bunny

30 Temmuz 2013

Kozmetik Diyetindeyim - Project Pan-1


Geçen gün şu yazımda kozmetik diyetine gireceğimden, yanıma arkadaş aradığımdan bahsetmiştim. Benimle birlikte başlamak isteyen pek çok kişi de olmuştu. Tarihler düz hesap olsun diye diyete 1 Ağustos'ta başlayıp 1 Kasım'da bitirelim diyorum. Başlangıç tarihi esneyebilir bir ay kadar. Sonradan katılan arkadaşlar kendileri bilirler yani ama bitiş tarihimiz kesin olarak 1 Kasım :)

Ben kendime 20 ürünlük bir project pan oluşturdum. 10 bakım ürünü, 10 makyaj (oje,dudak balmı dahil) ürünü seçtim. Siz sayı konusunda serbestsiniz. Yapıp yapmamak da size kalmış. Project pan oluşturup yazısını yazarsanız beni de haberdar edin. Çünkü hepsini bir yazıda toplamak da istiyorum. Hem kimler diyette görürüz. Bir şey alanı yakalarız :)  Nasıl fikir sizce?

Neyse ben neleri bitirmeye çalışacağım onlara bakalım.  


Bunlar hepsinin topluca görünüşü. Cadı oyuncağımı da bundan sonra project pan cadısı olarak hatırlayabilirsiniz :)


Bakım ürünlerini tek tek inceleyelim. Bakalım neden project panime girdiler?

1- Eyüp Sabri Tuncer Cutie Pie Duş jeli- Kokusu bana çok hitap etmedi. Bekleyip duruyor kullanılmayı. Bitirilecek.
2-L'oreal Go 360 Clean Yüz Temizleme Jeli- Peeling olarak kullanıyorum yüzüm için, bir sene kullansam bitmez. Ama son kullanma tarihine az kaldı. Zorla da olsa bitecek.
3-Watsons Ballı Maske- Bir türlü aklıma gelmiyor bunu kullanmak sevsem de. Bir seneyi aşkındır bekliyor. Kullanılmalı artık.
4- Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyicisi- Güzel temizliyor ama bir Bioderma H2o değil. Bıraktığı yağlı histen de hoşnut değilim. Hiç kullanasım gelmiyor. Kullanılsın diye göz önüne çıkardım.
5-Dove Sabun- Aslında minicik bir sabun ama 6 aydır kullan kullan bitmiyor. Düzenli kullanma sorunum var benim :/
6-7-Perfecta ve Rival de Loop Yüz Maskeleri- Dolabım çeşit çeşit maske dolu ama bir türlü kullanmıyorum. Azalmaları lazım.
8- Cala Makyaj Temizleme Mendili- Bir türlü elim gitmiyordu, aylardır açık. Kurumadan bitirmeli.
9-Crystal Deodorant- Yaz kullanımına çok da uygun değil aslında. Ama bitirmek istiyorum.
10- Oriflame Parfüm- Adını hatırlayamadım. Ben çok az parfüm kullanıyorum. Böyle bir şişe normal şartlarda 1 sene gider bana. Ama değişik parfümler almak istiyorum. Elden çıkması gerek.


11- Pastel No-31 Oje- Çok uzun zamandır benimle. Yarısı falan bitmiş. Şişede sürülmeyecek kadar dipte kalsın, bitti sayacağım. 
12- Sally Hansen Hard as Nails Tırnak Sertleştirici- Çok zor kuruyor. Bir türlü bitmedi gitti :/
13- Alix Avien No 230- Oje bitirmek biraz hayal ama bunu da kullanılmayacak kadar az bırakmak istiyorum.
14- Nivea Lip Balm- Eskisi gibi güzel değilmiş bu dudak balmları. Aklıma gelsin, kullanayım da bitsin.
15- Rimmel London Ruj- İki yıldır falan benimle. Son kullanma tarihine az kalmış. Bitmeli.
16-Essence Marble Mania Lipgloss- Oradan oraya sürünüp duruyor garibim. Bitsin de ikimiz de rahatlayalım.
17- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Benim maskaralarım da sürünür durur aylarca. Daha çabuk bitsin diye uğraşacağım.
18- Essence Jel Eyeliner- Uzun zamandır benimle. Kurudu kuruyacak. Sadece bunu kullanmak istiyorum eyeliner olarak. Göz önüne çıkardım.
19- Revlon Just Bitten Lip Stain- Kullanmak hiç aklıma gelmiyor. Bunun da miadı dolmak üzere. Bitmeli.
20- Lovely Göz Kalemi- Bunu Polonya'dan anneme aldım aslında. Hiç sevmedi, bana verdi. Ben de pek sevemedim. Göz altlarımda kullanıp bitireceğim. 

Benim kendimi bitirmekle yükümlü tuttuğum ürünler bunlar. Düzenli kullanırsam üç ayda başarıya ulaşacağıma inanıyorum. Sizin de (diyet arkadaşlarımın) project pan yazılarınızı görmek beni mutlu eder. Zorunlu değilsiniz tabii :) Ama bir yazıda toplayacağım dediğim gibi, görmezsem bana link atmayı unutmayın :)

Umarım severek okumuşsunuzdur ^_^

37 yorum :

  1. :) hadi hayırlı olsun diyelim. 1 kasıma kadar diyetteyiz. Bende en kısa sürede hazırlayım böyle bir yazı.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun :) Merakla bekleyeceğim yazını :) Sevgiler :)

      Sil
  2. Ben de başlayacağımm... Aynı şekilde kenarda köşede unuttuğum bir dünya var; bitmeliler... En geç Perşembe akşamı yazarım... :)

    YanıtlaSil
  3. Bende yarın hazırlarım yazıyı.Gerçi bende bu kadar çok ürün olmaz ama yinede başlayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, az ürün de olsa amaç bir şeyler bitirmek, yenisini almayıp eldekileri azaltmak. Severek okuyacağım :)

      Sil
  4. cilt-saç ürünlerin daha erken bitebilir gibi geldi. ama makyaj malzemeleri bitmek bilmiyor, sabırlar diliyorum.
    ama sonuçtan çok memnun kalıp ferahlayacağın kesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, cilt ve saç ürünlerim hemen biterse takviye yapabilirim project panime :) Ama ben çok az mı kullanıyorum ne elimdeki her şey çok geç bitiyor. Çok teşekkür ediyorum.
      Benimle beraber olan herkese bol ferahlamalar diliyorum :)

      Sil
  5. Bence az bile seçmişsin daha çok bitirmeliydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum daha çok bitirebileceğimi, belki cilt ürünü olabilir :)

      Sil
  6. Oldukça keyifliydi okuması Alice, hepsini bir yazıda toplama fikri de çok iyi bence. Ben de senden esinlenip haftalardır yapmaya çalıştığım diyeti daha ciddiye aldım, seninki gibi bir bitirme projesi yazacağım. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almana sevindim :) Ben de sevdim fikri, sanırım hayata geçireceğim. Birkaç yazı olsun da :) Ciddiye almalısın bence, çünkü sende de çok fazla ürün var sanıyorum ^_^ Yazını heyecanla bekliyorum ^_^

      Sil
  7. Haha cadıyı çok sevdim :D En kısa sürede ben de sana eşlik edeceğim hayatım :* Bunlar bitsin yenileri gelsin bakalım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kadar güzeldir benim cadım ^_^ En kısa sürede bekliyorum, biliyorsun :) Hepsi gitsin, yenileri gelsin :)

      Sil
  8. İnşallah hepsini bitirirsin :)

    YanıtlaSil
  9. Bende bir bitirme projesi yapacağım .Özendim :):)Ama bayramdan sonra baslayayım diyorum çünkü almak istediklerim vaar.
    Umarım hepsini 'Çöpe gidenler ' kategorisinde görürüz .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapman beni mutlu eder :) Çok şey alma aman diyim :)
      Hepsi bitirilecek. Gerekirse günde 5 kere sürerim hahah :)

      Sil
  10. Hadi hayirlisi canim sen basi cek biz geliyoz.:)))
    Bende yapmak istiyorum yada yapiyorum az buçuk:)) genelde kullandigim urun cesidini bire indirdim surekli onlari kullanarak bitirmek istiyorum. Ama arada diğer kullanmadigim urunlerde aklimi celmiyo degil yani:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmenizi bekliyorum :)
      Hepimiz öyle ya da böyle bitirmeye çalışıyoruz bir şeyleri ama böyle yapınca daha programlı oluyor :)

      Sil
  11. Benim de bitirmem gereken ürünler var ama bütün gün evdeyim:/ Bakım ürünleri rahatlıkla bitiyor. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bütün gün evde sayılırım :) Arada bir çıkıyorum o yüzden makyaj ürünü bitirmem zor :) O yüzden anlıyorum seni. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  12. loreal temizleyiciyi ben de haftada 3-4 kez en az kullanmama rağmen bitmek bilmemişti :) ama pedi çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biteceğini sanmıyorum, o yüzden el ve ayaklarıma da kullanıyorum :) Pedi mükemmel :)

      Sil
  13. Aslında baktım da bitirmeyi istediğim çok şey var bende katılıyorum :) hazırlayınca yazıyı haber veririm :) :)

    YanıtlaSil
  14. Buda benim bitirme listem gazamız mübarek olsun :)

    http://aslolanguzellik.blogspot.com/2013/08/kozmetik-diyeti-project-pan-1.html

    YanıtlaSil
  15. http://hgkgunlukleri.blogspot.com/2013/08/diyete-girecegim-giremiyorum-project-pan.html

    bende başladım ama tam başlayamadım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons ve Gratis indirimleri varken zor tabii :)

      Sil
  16. http://cansudandunyaya.blogspot.com/2013/08/bitirme-projesi.html

    İndirimleri atlattım ve diyetime başladım :)

    YanıtlaSil
  17. http://cansudandunyaya.blogspot.com/2013/08/bitirme-projesi.html

    İndirimleri atlattım ve diyetime başladım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim:) Eve döneyim yayınlayacağım yazılarınızı :)

      Sil
  18. Watsons'ın maske ürünlerini kullanmamak lazım canım ya. Avrupa'da paraben var diye satılmayan ürünleri biz kapış kapış götürüp hata yapıyoruz. Evde kendin yap daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç diplerime sürmüyorum. O yüzden çok takmadım paraben içermesine. Ama diğer türlü saç derisi o parabeni emer. O konuda haklısın. Kendim de yapıyorum maskeler. Onları da zaman zaman paylaşacağım :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...