Bobblehead Bunny

8 Temmuz 2013

Haziran Favorileri


Mayıs favorilerimi yazmaya fırsat bulamamıştım. Haziran favorilerimi çok geç olmadan yazayım dedim. Numaralandırdım ki kolayca takip edebilin :) 

Haziran Favorileri

Numaralandırmayı hangi sıralamayla kullandığıma göre yaptım. Karışık mı olmuş ne :(

1- Garnier Karma Ciltler İçin BB Krem: Severek kullanıyorum. Kapatıcılığını yeterli buluyorum. Yazısı gelecek biraz daha kullanayım :)

2-The Balm Time Balm Concealer: Kapatıcılığından çok memnunum.İyi ki var diyebilirim. 

3-L'oreal True Match Pudra: Kapatıcılığını ve rengini çok seviyorum. O kadar açık tenli değilim ama açık ten sevdam var :/

4-The Balm Hot Mama Allık: Anneler Gününde aldığımdan beri elim buna gidiyor. Rengi çok hoş.

5-Essence Breaking Dawn Işıltılı Pudra: Aydınlatıcı pek kullanmıyorum. Kullanırsam da elim buna gidiyor.

6-The Balm Stainac- Prom Queen: Doğal bir kızarıklık istediğimde allık olarak kullanıyorum. Dudağım için de kullandığım oldu.

7-Essence Quatro Göz Farı-To die for: Buna da elim aldığımdan beri çok gidiyor. İçindeki renkler tam günlük kullanmak için. 

8-Essence Quatro Göz Farı-Over the Taupe- Ceren'in çekilişinden kazanmıştım. Severek kullanıyorum :)

9-Essence Jel Eyeliner ve Eyeliner Fırçası: Fırçam biraz bozuldu o sebeple kalın oluyor eyeliner çekince ama severek kullanıyorum. 

10-Emily Göz Kalemi: Yine Ceren'in çekilişinden. Göz altıma kullanıyorum. Göz kalemim yoktu ilaç gibi geldi:)

11-Yves Rocher Sexy Pulp Maskara: Yazısı yakında gelecek. Kıvırmasını ve hacim vermesini başarılı buldum:)

12- Rimmel London Kate ruj-113- Ceren'le hediyeleşmemizden. Geldiğinden beri sürdüm durdum. Rengi çok güzel ^_^

Yazısı yazılmamış ne kadar ürünüm varmış. Tembel bir blogger değilim ki, elimden geldikçe fotoğraflayıp yazıyorum :)

Haziran Favorileri

Bu da bir ön gösterim olsun. Şiddetle merak ettiğiniz bir ürün varsa yorumda belirtmeyi unutmayın, ben de öncelik verebileyim ^_^

Siz Haziran ayında en çok neleri kullandınız?

16 yorum :

  1. Hot mama , the Balm Concealer ve essence to die for benim de favorilerim :) özellikle hot mama'yı aldığımdan beri elim başka allığa gitmiyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onlarla aşk yaşıyorum denilebilir ^_^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yaz ayları için çok kullanışlı bir renk :)

      Sil
  3. Güle güle sür,tatlım.Ayrıca,Kate ruju rengi çok güzel nude tonda.Bir de Essence farları nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Rujun rengi çok hoş, tam dudak rengi gibi. Essence farlardan ben memnunum. Elimde üç tane var. Hepsi de güzeller bence :)

      Sil
  4. 113 bende de var, rengi tam istediğim gibi yapısı aşırı kuru :(

    YanıtlaSil
  5. Sizde ki The balm concealerın kokusu nasıl acaba? Benimkini aldıktan sonra garip koku bürüdü maleseff kapatıcılığı güzel ama kokusu beni öldürüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokladım kokladım ama çok hafif isimlendiremediğim bir koku var. Çok rahatsız edici değil. Belki bozuktur bir Gratis'e danışsanız :/

      Sil
  6. Ay yazıyı okurken o kadar çok sevindim ki :) Demek ki gerçekten tanımışız birbirimizi ikimizin favorilerinde de birbirimize aldığımız şeyler var :) Hepsini güzel günlerde kullan hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin ki ^_^İkimiz de birbirimiz adına çok güzel seçimler yapmışız. Çünkü biliyoruz ne sevdiğimizi. Sen de güzel günlerde kullan hayatım teşekkürler :)

      Sil
  7. Garnier karma ciltler için bb krem yazısını çok merak ediyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta yazmaya çalışacağım, çok istek geldi sanki :)

      Sil
  8. Rimmel london kate 113 yazısını merakla bekliyoruuum! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafları hazır onun :) Hafta sonu yazayım o zaman haftaya blogda olsun 113 :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...