Bobblehead Bunny

31 Temmuz 2013

H&M Smoky Göz Farı Paleti- Smoky Brown


H&M kozmetik ürünleri önümüzdeki ay Türkiye'ye gelecekmiş. Gelmeden önce fikir edinmeniz için yazısını yazmak istedim. 


Kaliteli olmayan bir ambalajda olsa da sorun yaşanılacağını düşünmüyorum. Çünkü zaten at çantaya gezdir bir palet değil. Evde oldukça, düşürmezseniz de başına bir iş gelmeyecektir.


İçerik listesini bu resimde görebilirsiniz. İçeriği kötü bence ama makyaj malzemelerinin içeriğini vücut ürünleri kadar önemsemiyorum ben. 


İçinde beş tane renk var. Her bir far o kadar büyük ki evladiyelik diyebilirim. Her gün kullansanız da bitmez. 


Yukarıdaki resimdekiyle aynı sırada swatchladım farları. İlk baştakini görmekte zorlanabilirsiniz. Çok açık bir renk. Işık tam üzerine vurunca 4. hariç hepsinin sedefli olduğunu görebilirsiniz. Onda da çok hafif ışıltılar var ama pek de belli değil. 

Paleti ben çok sevdim. Biraz tozutuyor. Pigmentasyonu da çok iyi değil ama bir far bazıyla çok daha iyi sonuçlar veriyor. Kalıcığı ise orta diyebilirim. 4-6 saat dayanıyor. Daha uzun süre tutmadım, belki dayanır :)

Ağustos'ta H&M mağazalarına geleceği söyleniyor. Hiçbir makyaj ürünü de 10 lirayı geçmeyecek sanırım. Bu fiyatlara ürünleri denenmeli diyorum. Hele bu far paleti kahve tonlarını sevenler tarafından çok beğenilecektir eminim :)

H&M'in kozmetik ürünleri Türkiye'ye geldiğinde neleri denemek istiyorsunuz?

18 yorum :

  1. Desene fiyat konusunda Essence rakip geliyor :)
    Güle güle kullan paletini.Bende mutlaka göz atmalıyım H&M ürünlere.Söz sadece bakacağım:)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç öyle düşünmemiştim ama evet fiyatları Essence gibi uygun :)
      Çok teşekkür ederim. Diyet bitsin kendimize hediye alırız :)

      Sil
  2. Vuct spreylerini , far paletlerini denemek istiyorum ama 2 gun once gittigimde daha gelmemsti hatta calisanlarin habero bile ypktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki ay içerisinde gelir sanıyorum. Çalışanlar ilgisiz olabiliyorlar bazen böyle konulara :)

      Sil
  3. Ben bronzerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. kahve tonlarını çok seviyoruum.. gayet güzel görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Bu paleti kesinlikle alacağım, en çok merak ettiklerim farları sanırım H&M'in. Bir de allıkları tabii. ^__^ Güzel günlerde kullan Alice. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınmalı bence :) Allıkları da güzel duruyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. ağustos ortası gibi gelecek hm ürünleri
    ben de bunu beğenmiştim bakalım görüp mıncıklamak hemen almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle duymuştum. Ama bir anda her yere gelir mi belli olmaz. Mıncıklanmalı :)

      Sil
  7. Ben bu paleti istiyorum sırf renkleri için : ) Harika ve benim için joker renkler ^,^ Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ilk fırsatta sen de alırsın. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  8. Renkler harika güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. ben de nude paletlerinden birini edindim. Fiyatına göre iş görür bence de. Artı tombik dudak kalemlerindne de birini aldım pek begendim. Diğer renklerini de alacağım, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude olanlardan da istiyorum ben :) Dudak kalemlerinin güzel çıkacağını düşünmüyordum, ama sen öyle diyince aklıma yazdım şimdi. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...