Bobblehead Bunny

26 Temmuz 2013

Günün Ojesi- Pastel 86


Yine bir Pastel ojeyle karşınızdayım. Tırnaklarımı uzattığımdan beri sık sık oje sürüyorum. Hatta her gün diyebilirim. Çünkü sürmeyince tırnaklarımı koparasım geliyor. Tırnak yemenin bir üst versiyonu tırnak koparma :) Uzun zamandır bu huyum var. Oje sürerek atlatmaya çalışıyorum. Çünkü sürünce koparmaya kıyamıyorum. Bugünün talihli ojesi de bu oldu :)


Pastel 86 numara çok canlı bir turuncu. Öyle ki kışa hiç ama hiç gitmez. Güneşli günlerden yüz aldım da sürdüm bunu ^_^


Tırnağımda 2 kat uygulanmış hali var. Fotoğraflar gün ışığında çekildi. Şimdi renge daha dikkatli bakıyorum da üzerine Nemo temalı bir nail art yapsam da olurmuş :)

Beğendiniz mi? Sizin de tınak yeme/koparma gibi huylarınız var mı? Nasıl başa çıkıyorsunuz?

Not: Yandaki ankete katılmayı unutmayın ^_^



16 yorum :

  1. Rengine bayıldım bittim canımcım gerçekten kışın sürülmez bu renk :)
    Tırnak yeme gibi alışkanlıkları genelde acı tatlı top coatlar var yani elini ağzına götürdüğünde çok çok acı bir tat geliyor ağzına onlardan kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben acı top coatları da yiyorum, hiç fark etmiyor :) Yine de teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tırnak koparma huyu mu?? O.o nasıl bi şey anlayamadım ki ^^ Eskiden yerdim ama şimdi hiç öyle kötü alışkanlıklarım kalmadı :) Hatta eskiden kötü anılarım var bununla ilgili hatta dayanamiciim anlatıyorum ilkokulda tırnaklarımı yerdim ben hoca görmüş ''benimkileri de verim mi?'' dedi :D O günden sonra tiksiniyorum :)
    Bu arada yandaki ankete ilk ben katılmıştım ama benim oyum ikinci sırada kalmış ilk olmanın hatırına birazcık daha Nail Art paylaşır mısınız acaba? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani tırnağı yer gibi koparıyorsun ama yemiyorsun :) Benimkileri de vereyim mi diyen çok oldu ama tiksinemedim ben :)

      Nail art ve makyaj ürünleri paylaşımlarımı eşit tutmaya çalışıyorum :)

      Sil
  3. Alice ojenin rengine bayıldım,çok güzel olmuş :) Bende de 4 yaşından beri tırnak yeme huyu var ve bir türlü başa çıkamıyorum.Geçen ay uzattım biraz oje sürünce dediğin gibi duruluyor azıcık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Oje sürmeyince benim de tırnaklar hemen gidiyor :)

      Sil
  4. Bu renk de çok güzell :))) bende de tırnak yeme vardı. Ama ojeli ve manikürlü olunca kıyamıyodum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı sanırım :) Tırnaklarımız için emek verince kıyamıyoruz :)

      Sil
  5. Yazın kullanmalık harika bir renk,çokta yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
  6. Evet tırnağı yemek deniyor aslında ama ben tırnağı bildiğin yiyeni görmedm.Isırıp koparıyorum gerçi son 1 haftadır zorlandım ama tırnaklarıma dokunmamayı basardim biraz uzadilar.Senin tırnakların cok güzel gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yiyen de var. O yüzden tırnak yemek de diyemedim. Yiyorum ama yemiyorum :) Uzun zamandır bıraktım ama Polonya'dayken stresten elim ağzımdan çıkmıyordu. Birkaç hafta dayanınca insan alışıyor biraz :) Çok teşekkür ederim iltifatın için :)

      Sil
  7. Koparma hayatım böyle çok güzel duruyor tırnakların bak :D Ojeden bende de var çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın hayatım ya. Kendimi vazgeçirmem lazım :) Oje kardeşimsin hep hihi :)

      Sil
  8. Ben de tırnaklarımı kendimi bildim bileli koparıyordum. İnsanlar koparmak ne yiyorsundur diyor ama koparıyorum işte o yüzden benim gibi nadir bi huyu olanla karşılaşmak iyi :D 1 aydır koparmıyorum yalnız buna rağmen tırnaklarım seninkiler kadar uzun durmuyor :( sence daha kaç ayı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana da hep öyle diyorlar :) Tırnaklarının yapısına bağlı uzaması. Güçlü tırnakların varsa kolayca uzatırsın. Benimki gibi çabuk kırılıyorsa uzaması biraz zor :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...