Bobblehead Bunny

30 Temmuz 2013

Günün Ojesi - Pastel 31


Genelde tek renk oje sürüyorum. Bugün bir değişiklik yapayım dedim ve iki ojenin birleşiminden bir renk oluşturdum. Ortaya da çok güzel bir sonuç çıktı.


Pastel 31 bol miktarda gümüş simler içeren çok açık bir pembe. Ben onu gül kurusu bir oje olan Alix Avien no-230 üzerine uyguladım. Ortaya gördüğünüz gibi tatlı bir pembe çıktı. 


Bu da flaşlı resmi. Ben renge aşık oldum diyebilirim.  Birinci resim daha iyi yansıttı ama rengi. Çok şeker bir pembe oldu ^_^

Ben bu ojeyi çok uzun zaman önce aldım. Şimdi de vardır sanıyorum ama :)

Nasıl buldunuz?

14 yorum :

  1. harika bir pembe ve eline yakışmış. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayy çok narin bir pembe olmuş, çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi^_^ Beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Benümde vay bu pampuk şekeri ojeden tatlım,çok şekey olmuş,ve ilk resimde daha iyi yansıtmış evet.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bir renk olmuş. Ama ben maalesef oje sürme özürlüsü bir insanım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnsan sürdükçe alışıyor aslında. Eminim sürekli sürseniz siz de kolayca yapabilirsiniz :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş hayatım ilk fotoğraftaki rengine aşık oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker bir renk olmuş, eline de çok yakışmış. ^__^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...