Bobblehead Bunny

2 Temmuz 2013

Günün Ojesi- Flormar Matte- M05


Ceren'in çekilişinden kazandığım bir başka ojeyle karşınızdayım bugün. Bu seferki mat bir oje ve ben rengine bayıldım :)


Yapısı o kadar güzel ki. Bir katta hemen rengini veriyor. Ben yine de 2 ince kat sürdüm ama bir katta da iyi bir sonuç alınabilir.


Numarası M05. Resimler gün ışığında çekildi. Fiyatına dair bir bilgim yok ama normal ojelerden pahalıdır sanıyorum.

Ben mat ojenin de tırnağımda duruşunu pek bir sevdim. Siz de renk renk mat ojeler alabilir, ya da bir tek matlaştırıcı cila alarak her renk ojenizi mat yapabilirsiniz :)

Siz beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekliyorum :)

10 yorum :

  1. Mavi mavi ne güzel olmuş öyle çok yakışmış :) güzel günlerde sür canım benim ♡

    YanıtlaSil
  2. Her ne kadar bir matlaştırıcı ile her ojemi matlaştırmayı sevsem de bu renge bayıldım! Hemen almak istiyorum. :-) Çok güzel günlerde kullan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Canım benim çok yakışmış :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...