Bobblehead Bunny

13 Temmuz 2013

Günün Ojesi- Essence 77-In Style



Essence'in eski serisinden olan bu ojenin rengine bayıldım. Gün ışığındaki yansımaları beni benden aldı diyebilirim :)


İki katta bu görüntüyü elde ettim. Resimleri gün ışığında çektim. Essence ojelerin sürümü ve kuruma hızı iyi ama ne yazık ki çok çabuk gidiyorlar uçlardan :/ 

Ben ojeyi çok sevdim. Çıkartırken beni sinir etti tabii ki. Bu tür ojeler tırnaktan zor çıkıyor ne yazık ki  :(

Essence ürünlerini Rossmann ve Gratis'lerde bulabilirsiniz. Eski seri ojeler her yerde satılıyor mu emin değilim. Ama yenilerde de çok güzel renkler var, bir göz atabilirsiniz. Fiyatları 2.5 lira :)

Siz Essence ojeleri beğeniyor musunuz? Bir de bugün hangi ojeyi sürdünüz ^_^

6 yorum :

  1. Ay pekte yakışmış :-* Bende de var aynısından çok seviyorum rengini güzel günlerde kullan :) Bu gün ojesizim tırnaklar dinlensin biraz ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim aldı bana ^_^ Çok teşekkür ederim canım. Arada bir dinlendirmek lazım ^_^

      Sil
  2. Cok guzel bi renk bayıldım.Bugun LCN nin KIPKIRMIZI adlı ojesini sürdüm :)
    Bana da beklerim
    http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. LCN markasını hiç bilmiyorum. Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...