Bobblehead Bunny

16 Temmuz 2013

Günün Ojesi-Essence 138-L.O.L.


Elimdeki birbirinden güzel Essence ojeler şeker mi şeker renkleriyle tam yazlık! Ben oje alırken çok cesur davranamıyorum. Canlı renklerden kaçabiliyorum. Ama yazın pek güzel oluyorlarmış! Bugünki konuğum ise Essence'in L.O.L isimli ojesi. Kendisi albenisi yüksek bir fıstık yeşili :)

Essence 138-L.O.L.

Şunun güzelliğine bakar mısınız? Ben pek bir beğendim. Baktıkça içim açıldı :) Beyaz renkte bir t-shirtle çok yakışır gibi geldi :)

Essence 138-L.O.L.

138 numara, tekrarlıyorum ki aklınızda yer etsin, almayan kalmasın :) Bu arada ismi de çok şeker. İsmi L.O.L (Laughing out Loud). Türkçeleştirmeye çalışırsak "Sesli güldüm, kahkahalara boğuldum" diyebiliriz :) İnternet yazışmalarında bolca kullanılan bir şey. Bilmeyenler için söyledim, bilmediğimiz bir şey anlat Alice demeyin :(

Neyse efendim, Essence ojelerin bir günde uçlardan aşınma problemini göz ardı edersek rengiyle benim kalbimi çalan bir oje oldu. Kolay sürülüyor ve de kuruyor ayrıca. Geniş fırçası ise çok kullanışlı. 

Siz de denemek isterseniz Gratis ve Rossmann'lardaki Essence standlarından 2.5 liraya edinebilirsiniz.

Siz beğendiniz mi? Ojelerde canlı renkleri tercih ediyor musunuz?

30 yorum :

  1. Yeşilin fıstıklığııııı :)

    YanıtlaSil
  2. yeşil benim en sevdiğim renk ve bu renge bayıldım !! güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben başkalarında çok beğeniyorum bu canlı renkleri ama hala kendim kullanacak cesaretim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleydim. Yavaş yavaş alıştım şimdi. Kışın yine cesaret edemem de yazın çok abes kaçmıyor :)

      Sil
  4. Bende ilk kullandığım da senin gibi tepki vermiştim fazlasıyla şeker bir oje :)
    Güle Güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmaklarımı yiyebilirim ^_^
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Hihi :) Sana alırken kendime de aldım ikinci şişem benim çok sevdim gerçekten senin beğenmiş olmana da sevindim hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim canım, çok sevdim :)

      Sil
  6. canm benm ne güzl olmuş bu renk sana :)) bu arada uzun tırnak da yakışıyormuş sana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Uzatabildiğimde hoş oluyor ^_^

      Sil
  7. Çok güzelmiş rengi canım alınacaklar listeme eklendi bile =)

    YanıtlaSil
  8. Bu renk yeşilleri sevemiyorum daha koyu renkler benim favorim:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleydim de alıştım bu aralar. İçim açılıyor renk renk görünce :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Yeşil severim ama bu rengi sevmiyorum nedense,ama güzel duruyor ellerinde güle güle sürün canım(:

    YanıtlaSil
  10. rengi cok cok cok güzeeeel >.<
    koyu tende bu kadar güzel duracağını düsünmüyorum sana yakismis
    blogumada beklerim^^
    dmacunu@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  11. Ben de çok severek kullanıyorum, koyu renkli kıyafetlerle harika gidiyor bence. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renkle hiç denemedim ama gider herhalde :)

      Sil
  12. Antep fıstığı gibi olmuş ellerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuşlar değil mi ^_^ Ben de çok benzettim :)

      Sil
  13. ayy bayılırım ANTEP FISITIĞINA Kİ :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...