Bobblehead Bunny

17 Temmuz 2013

Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi


Sıvı saç kremlerini çok seviyorum. Durulanan saç kremlerini çok pratik bulmuyorum. O yüzden pek tercih etmiyorum. Sıvı saç kremleri hem daha pratik hem de daha yumuşak yapıyor saçları :) Down Under Natural's da bu konuda oldukça başarılı. Ceren bunu gönderdiğinde zaten aynısının yeşilini kullanıyordum. Ama argan yağlı seriyi çok merak ettiğimden hemen bunu kullanmaya başladım.


Ürün fısfıslı bir şişede. Ama şişe ne yazık ki yere düştü birkaç gün önce. Fısfıs yapmıyor artık. Ben de başka şişeye koydum. Kullanmama engel olur mu hiç :)


İçeriğini görmeye çalışabilirsiniz bu resimden. Görebilir misiniz tam olarak emin değilim ama :) 

Ben bu sıvı saç kremini çok sevdim. Kokusu da yapısı da çok güzel. Duştan çıkıyorum havluyla saçımın suyunu aldıktan sonra uçlarına doğru dört beş kez sıkıyorum. Sonra da tarıyorum. Mis gibi kokan yumuşacık saçlara kavuşuyorum böylece :)

Ürünü pek çok yerden edinebilirsiniz. Watsons'ta var mesela sanırım. İnternette de Lilakutu'da var. Fiyatını bilmiyorum tam olarak :/

Siz sıvı saç kremlerini seviyor musunuz? Down Under Natural's Argan Oil serisini denediniz mi?

Not- Sağdaki ankete oy vermeyi unutmayın olur mu ^_^

8 yorum :

  1. ben gliss'in sıvı saç kremini kullanıyorum ama artık o kadar sıkıldımki sanırım elimdeki bitince bunu alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss'in kremleri de çok güzeller :) Ama arada değişiklik iyi oluyor :)

      Sil
  2. Saç serumunu kullanıyorum güzel ve uygun ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saç serumu almak istiyordum. Bunu düşünebilirim o zaman :)

      Sil
  3. güzelmis güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Hii yeni gördüm bunu da güzel günlerde kullanmışsın bitirmişsin hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Seve seve kullandım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...