Bobblehead Bunny

3 Temmuz 2013

Dove Saç Dökülmelerine Karşı Seri


Geçtiğimiz haftaydı sanırım bana Dove'dan kocaman bir paket geldi. Heyecanla açtım paketi tabii.


Altı çekmeceli, üstünde ayna olan böyle bir kutuda saç dökülmesine karşı olan setleri vardı. Kutuya bayıldım. Şu an stokladığım malzemelerimi koydum hatta, atmaya kıyılmayacak kadar harika bir şey. Kutunun içindeki yastıkta 2 tel saç var. Benim de saç dökülmem yüz telden iki tele kadar azalacakmış. Çok fazla dökülmem vardı zaten, tam zamanında geldi kutu :)


Kutuda şampuan, saç kremi, saç maskesi ve durulanmayan saç serumu vardı. Hepsini yaklaşık bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum. İki haftada etkili olacağı yazıyordu. Bu süreç sonunda ayrıntılı bir yazı paylaşacağım. Şimdilik sadece mis gibi koktuklarını ve saçımı yumuşacık yaptıklarını söyleyebilirim. 

O kadar özenli bir kutu olmuş ki bayıldım. Hem özenleri hem de denemem için yolladıkları ürünler için Dove'a teşekkür ediyorum. 


10 yorum :

  1. Çok güzel bana da geldi ama istanbulda olmadığım için göremedim henüz çatladım burda güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda kavuşursunuz. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Evet bundan bana da geldi kutusu gerçekten çok hoş ben de atmaya kıyamadım umarım hepimiz olumlu sonuçlar alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım :) Artık bitsin şu dökülmeler :(

      Sil
  3. Güle güle kullan kuzum deneyeli bakalım hep birlikte neler olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de merakla bekliyorum sonucu :)

      Sil
  4. Sen de güle güle kullan yehu hep beraber denemek ne kadar da güzel ^,^ Sen başlamışsın bile,ben yeni başlayacağım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok eğlenceli ^_^ Bakalım neler olacak :)

      Sil
  5. saçı dökülen benim bana kutu gelmedi :) deneyin yorumlayın bakalım işe yarayacak mı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyelim bakalım, sonucu merak ediyorum ben de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...