Bobblehead Bunny

14 Temmuz 2013

DIY- Kendin Yap- Oje Saklama Kutusu


Bir anda aklıma gelen bir fikir sonrasında aşamaları bile resmedemeden bir kutu süslemece yaptım. Hani bir anda geldi yirmi dakikada yapıldı gibi bir şey. Ama çok basit o yüzden aşamalar olmasa da olur :)

Elimde pembe bir kutu vardı. Üzerinde kağıtlar, yazılar falan vardı, çirkindi. Benim de oje kutusuna ihtiyacım vardı. Yazıları nasıl kapatsam falan diye düşündüm. Kartpostal yapıştırsam dedim. Ojelerle ne alaka dedim. Sonra beyaz bir kağıda ojelerle oje çizip kutuya yapıştırmak geldi aklıma. Hadi bakalım nasıl olmuş.


Ta-dam!Önce kalemle ojeleri çizdim. Sonra içlerini doldurdum. En son kağıdı silikonla kutuya sabitledim ve kenarlarına da bu şekilde taşlar yapıştırdım. Çok basit. 15-20 dakikanızı bile almayacak bir şey. Siz de beğenmediğiniz bir kutuyu bu şekilde süsleyeyip değerlendirebilirsiniz. 



Kutunun içi biraz dağınık oldu ama olsun :) Çok heyecanlandım. Şimdi yaptım bunu, çok şirin olduğunu düşündüm. Hemen çekip sizinle paylaştım ^_^

Siz nasıl buldunuz? Sizin oje kutunuz nasıl?

20 yorum :

  1. aliceciğim çok eğlenceli bir çalışma olmuş çok sevdim bende kız kardeşim için yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Umarım o da severek kullanır yaparsan ^_^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Öncelikle çok güzel olmuş kullanışlı bir kutu. Benim 3,5 yaşında yaramaz ve süslü bir kızım olduğu için daha 4 gün önce bloğumda yayınladığım şekilde koruyorum ojelerimi :)
    Öncelikle çok güzel olmuş kullanışlı bir kutu. Benim 3,5 yaşında yaramaz ve süslü bir kızım olduğu için daha 4 gün önce bloğumda yayınladığım şekilde koruyorum ojelerimi :) Bakmak istersen linki aşağıda :)

    http://turti19.blogspot.com/2013/07/oje-organizer-ojelere-cozum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok çok güzel olmuş en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ İhtiyacın olduğu anda fikir vermiş olmama sevindim ^_^

      Sil
  5. Ellerine sağlık çook şirin olmuşş .Bana da fikir verdi aslında bende yapabilrim sanırım :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Fikir vermesi ne güzel olmuş, çok mutlu oldum :)

      Sil
  6. çok şirin olmuş çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık,çok tatlı olmuş!

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, çok şirin olmuş. Oje resimleri çok güzel fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Çok teşekkürler ^_^

      Sil
  9. Çok şirin olmuş dediğin gibi, bayıldıım ^^

    Oje resimleri de baya başarılı olmuş, şimdi ben de özendim yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Herhangi bir kutuyla hemen yapılabilecek bir şey ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...