Bobblehead Bunny

13 Temmuz 2013

Bitenler & Çöpe Gidenler 5 / Eczanemizde.com Şikayet


Geldik yine bir bitenler yazısına. Ben bitenler yazılarını çok severek okuyorum. O yüzden biraz ürün biriktiğinde yazmaya çalışıyorum. Bu ay neler bitirmişim onlara bakalım. (Eczanemizde.com şikayeti için 9 numaraya atlayabilirsiniz)


Bu bitenlerin genel görünüşü. Tabii ki makyaj malzemesi yok. Onu bitirmek zaten imkansız gibi bir şey. Bitenleri tek tek inceleyelim :)


1-Lilibe Pamuk- Ceren yollamıştı. Çok severek kullandım. Benri stoklarım biterse almak istiyorum.
2-Watsons Baby Wipes- Çantamdan eksik etmiyorum. Her ay bitenlerden.
3-Benri Kare Pamuk- Bunun bitmesi uzun sürdü çünkü sadece ojelerim için kullanıyorum. Bir tanesi bütün ojelerimi silmeye yetiyor. Tavsiye ederim ^_^


4-Doa Kozmetik Pirinç Kepeği Yağı- 1 kere kullanıldı. Nasıl kullanılacağını bilmediğimden yüzümde uzun süre tuttum kıpkırmızı kabardım. Şurada bahsettiğim nedenlerden ötürü zaten yüzüme herhangi bir yağ kullanmayacağım. Çöpe gidiyor.

5-Arko Zeytinyağlı Krem- Hastasıyım diyebilirim. Bu da çantamdan eksik olmuyor :)

6-Dove Saç Dökülmelerine Karşı Serum- Dün şurada bahsetmiştim.

7-Avon Island Vibe Vücut Spreyi- Çoook uzun yıllar öncesinden kalma. Kokusunu çok seviyorum diye dibindekine kıyamamıştım. Harcadım gitti :)

8-Perlodent Bitkisel Diş Macunu- İçeriğini düzgün bulduğum için kullanıyorum. Beyazlatması biraz yetersiz ama idare ediyor ^_^


9-Bioderma Sensibio H2O- İşte burada geliyor Eczanemizde.com şikayetim. Alışveriş yazımı şuradan görebilirsiniz. Yazıyı yazdığımda ürünü açmış denemiştim. Bir izleyicimin yorumu üzerine (Akmayan Göz Kalemi- Teşekkürler ^_^) son kullanma tarihlerine bakmak aklıma geldi. Bir de ne göreyim son kullanma tarihi haziran 2013. Dört ayda içsem anca bitirebilirdim 500 ml Bioderma'yı. Çünkü her gün makyaj yapan biri değilim. Geri de veremezdim, açtım kullandım çünkü. Neyse dört ay geçti ve ben ürünü bitiremedim. 150 ml kadarı çöpe gitti. Şişe boş ama içindekini başka şişeye aldım. Belki makyaj malzemelerimin dış kaplarını falan temizlerim diye. Cildimi temizleyemem ya tarihi geçmiş şeyle! Yani param çöpe gitmiş oldu sayılır. Şimdi sorarım eczanemizde.com'a. Ben sizden özel bir muamele beklemediğim için blogger olduğumu söyleme gereği duymadım. Bir müşteri olarak hizmet bekledim sadece. Sizden iyi bir hizmet almak için blogger olmak ve bunu belirtmek mi lazım? Bir daha da alışveriş yapmam. Size de yapacaksanız bile tarihlere dikkat etmenizi öneririm. 


Bu da şişedeki tarih. Gelecek bir tarihte üretmedilerse (!) son kullanma tarihi bu olsa gerek. Hani öyle derler falan yazayım dedim. 

Ürüne bayıldım bu arada. Mükemmel diyebilirim. Detaylı yazısını da yazacağım.

Siz son zamanlarda neler bitirdiniz? Firmalar tarafından son kullanma tarihine çok az kalan ürünlerin gönderilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

14 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım ya. Blogger olduğunu söyleyince cidden ayrı muamele yapıyorlar. En son alışverişimde bloggerım dedim tonla tester yollamışlar. Ondan öncekilerde ise tık yok. Bence mail at ve yenisini göndersinler bu senin en doğal hakkın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerine tarihi geçmiş ürün için teşekkür edip bu yazının linkini ekledim. Mesajı almışlardır sanırım. Ben bir şey istemiyorum. Doğru düzgün hizmet versinler yeter. Bunun telafisini yapacaklarsa da bloggerım diye değil, müşterileriyim diye yapsınlar!

      Sil
  2. Ohh bir çok şeyden kurutlmuşsun ^,^ Ama Bioderma'ya gerçekten üzüldüm, yazık olmuş :( Üstelik basmalı kapakmış, hıh benimki düz kapak geldi..

    Serum yazını merak ettim en çok, hemen de oraya ışınlanayım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değil aslında ama kurtuldum :) Evet ben de yandım giden Bioderma'ma. Kapağı da çok ciciydi, atmaya kıyamadım. Ötekini buna mı boşaltsam ne ^_^

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. çok çok ayıp birşey gerçekten.İlla belirtmek gerekiyor ki insan gibi davransınlar.Umarım görürler ve kendilerini düzeltirler.Tebrikler bu arada tatlım bir sürü şey bitirmişsin :) ÖPÜCÜKLER :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha yüzsüzlük edip belirtmem lazım demek ki. Çok teşekkür ederim Öptüm ^_^

      Sil
  4. Makyaj malzemesi benimde bitmek bilmiyor sıkıldım artık,şurada nekadar yıl daha yaşayacağız hepsini denemek istiyorum alıp alıp,gelgörki bitmiyor :)) Arkodan bende alacağım canım çantamda taşımak adına,dalandan hiç memnun değilim çünkü!!Bioderma için üzüldüm,aslında iade isteseydin belki gönderirlerdi yenisini kim bilir bir ihtimal,neyse artık sadakan olsun o verdiğin para diyecek hiçbirşey yok,sağlık olsun !! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajda pes etmişiz desene :) Arko çok güzel. Kokusunu sevmeyenler var ama ben çok seviyorum ^_^ Alacaklarını düşünmedim açıp kullanıldığı için. Yoksa gönderirdim. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  5. Bir bloggerın bir siteden yaptığı alışveriş yazısını okudum, kutunun yarısı tester doluydu oh iyi dedim ben de aldım ama hiçbir şey çıkmadı. Ayıp yani müşteri olarak hakkım yok mu denemeye sinirlendim. Senin başına geleni okuyunca da kızdım, ben olsam başlarının etini yerdim hakkımı alana kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ben de bir şeyler okudum, üzerine alışveriş yaptım o siteden. Aaaa bloggerım demek lazımmış ki, benden de hiçbir şey çıkmadı. Alışveriş yazımda yazdım. İnsan müşterisinin gönlünü hoş tutmak için bir parça bir şey koyar diye.
      Ben çok dişli biri değilim. O yüzden sustum zaten, başkası olsa kavga ederdi :)

      Sil
  6. N güzel, yine de bir sürü şey bitmiş. Makyaj malzemeleri yok bitmiyor bir türlü.
    Bu son kullanma tarihi yaklaşan / geçen ürün gönderme de yeni akım gibi bir şey. Son dönemlerde o kadar çok kişi aynı şeyden şikayetçi ki. Nerden alışveriş yapsak artık bilemedim. Geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemesinden bol bir şey yok bizde. Her gün aynı şeyi kullanmıyoruz ki bitsin :)
      Son dönemde ben de çok şikayet okudum son kullanma tarihi sorunlarıyla ilgili. Firmalar kendilerine bir çeki düzen versinler bence. Çok teşekkür ederim :/

      Sil
  7. Eczanemizde.com şikayetini hayretle okudum ya iyiki sipariş verememişim tam son aşamaya geldim kartımdan çekerken hata vermişti iyiki vermiş :o Bilgilendirme için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, umarım işe yaramıştır yazım :) Kimse kötü bir durumla karşılaşsın istemem :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...