Bobblehead Bunny

21 Temmuz 2013

Alışveriş-14- Kahrolsun Bağzı Sınavlar Alışverişi


Bugün sınava girdim ben. Korktuğum gibi cam kenarında güneş altında kalmadım. Cam kenarında değildim, olsam bile sınav salonum okulun güneş almayan tarafındaydı. Karnım ağrımadı. Uykumu tamamen almış olmasam da korktuğum gibi hiç uyuyamamış değildim. Hiç korkmadığım, hatta aklımdan geçirmediğim şey soruların zor olmasıydı, onları yapamamamdı. Çünkü ben aksi bir durum olmazsa soruları yapabileceğimden emindim. Benim Türkçe bilgim yeterliydi. Okuduğumu anlayacağıma, 80 de 70-75 yapacağıma emin gibiydim. Ama olacağını sanmıyorum. Yine kötü değil. En az 60 yaparım herhalde, bir şeyler kazanırım ama beklediğim gibi geçmedi. Bu yüzden üzüldüm. Ama sorular gerçekten zordu. Gerçekten zorsa herkese zordur. Bu sebeple puanlar düşebilir. Geçen seneki sınav soruları o kadar kolaymış ki, bugünkü onun iki katı zordu. Zamanım da yetmedi zaten. Matematiğe istediğim kadar bakamadım.

Neyse 3 saat tahta sırada oturup kafa patlattıktan sonra eve geldim. Moralim bozuktu tabii. Canım bir sıkıldı bir sıkıldı anlatamam. Yattım koltukta sağa döndüm pof, sola döndüm pof. Dışarı çıkmak istedim. Erkek arkadaşıma gitmek istedim. Kıtaları aşıp geri dönmek için geç bir saatti. Sonra Polonya'daki ev arkadaşıma gitmek istedim. Böyle ona sarılmak istedim. Babaannesi hastalanmış, gidemedim. Sonra dilime kahrolsun bağzı sınavlar takıldı. Söyleyip söyleyip içimi iyice sıktım. Bu sefer Gratis indirimi geldi aklıma. Sıkıntımı atarım diye kahrolsun bağzı sınavlar ve kahrolsun bağzı indirimler diyerek Gratis'in yolunu tuttum. 


Çok şey almadım. Ama bir saatimi falan geçirdim içeride. Hasta gibi dolandım. Her şeyi kurcaladım. Ürünleri inceledim. Baktım baktım, yine ihtiyaç dışı bir şey almadan çıktım.

2 tane Garnier saç boyası aldım. Tanesi 4.75. Kızıla dönmeye karar verdim. Tamamen bozulan psikoloji sonucu oldu bu. Yoksa kahverenginden devam etmeyi düşünüyordum. 
Ecotools Airbrush Concealer fırçasını merak ediyordum. 8 liraya aldım sanırım.
Tırnak eti itici aldım. 1 lira falan olması lazım.
Merakımdan Pierre F soyulan maske aldım. Deneme boyunu edindim ilk önce. 1.80 lira.

In stain allıklar gelmişti. Ben bir tane ondan alayım, bir de far bazını alayım dedim. Ama far bazı kalmamıştı. Ben de almadım. Ne gerek var iki tane allığa dedim. 

Alışveriş biraz iyi geldi. Şimdi keyfim biraz yerinde. 

Beni düşünüp sınavla ilgili yazdığım yazıda iyi dileklerini, önerilerini belirtenlere, benim için dua eden veya pozitif enerjisini gönderen herkese teşekkür ediyorum. 

Yarın bahsettiğim serinin ilk yazısını yazmak üzere bloğuma Ceren konuk olacak. Kaçırmayın ^_^



22 yorum :

  1. Maske hakkında birkaç blogta okuduğum kadarıyla baya memnun kalan olmuş sanırım yorumlarını merak ediyorum umarım paylaşırsın ,güle güle kullan aldıklarını bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle okudum, merakımdan aldım :) En kısa zamanda paylaşırım. Çok teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Bence eminim beklediğinden yüksek alırsın sınavdan :) Instainlerden en çok hangi rengi beğenmiştin standda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur :) Toile idi sanırım çok tatlı bir pembeydi :(

      Sil
  3. İnşallah iyi puan alırsın canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Bence dediğin gibi sana zor olan sınav herkese zor bu yüzden sıralaman düşük olmaz. Hem bizim hocamız bir şey derdi, moralinizi bozup sınavı bırakmadığınız sürece zor olması daha iyi çünkü sınavı bırakan insanlar da olacak. Böyle deyince de kendimi acımasız gibi hissetmiyorum değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani birileri kazanırken birileri kazanamayacak. Bu sınav işleri ne yazık ki böyle. Şansa bakıyor biraz :)

      Sil
  5. Hayatım ya okurken tekrar üzüldüm ama sen üzülme sınav herkese göre zordu eminim o yüzden seni etkilemeyecektir :) Mutsuzken mutlu olmamızı sağlayan şey alışveriş!!! İyi ki yapmışsın alışverişi rahatlamışsındır :) Yarın konuk yazar olacağım için çok mutluyum umarım yazımı okurken severler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur :) Alışveriş de olmasa ne yaparız değil mi :) Senin yazın olur da sevilmez mi ^_^

      Sil
  6. gule gule kullan canım aldıklarını . Umarım iyi bir puan alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun diyelim, en azından geçti sınav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet, rahatladım en azından :)

      Sil
  8. Eğer zor geldıye herkese zordur dedığın gıbı.Umarım ıyı bır sonuc alırsın sınavdan.Kızıl sac boyası kızıl sac boyası aağğğ >.< Saclarimi kızıla boyatmak istiyorum ama doğal sarışın olduğum için kimse istemiyor boyatmamı saçlarını mahvetme diyorlar.Bir daha geri gelmezmiş kendi rengim falan filan...Gentle peel of mask dün akşam bende alıp kullandım cok memnun kaldım umarım sende beğenirsin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Doğal sarı güzeldir ama kaybedilecek bir renk değil :) Ben de kullanacağım en kısa zamanda, umarım beğenirim :)

      Sil
  9. Sınavının kötü geçmesine üzüldüm. Ama dediğin gibi herkese zorsa puanlar düşer, yine de emeğinin karşılığını alırsın Alice. ^__^ Instain allıklar İzmir'e de gelse de alsam... Ucuz atlatmışsın bu indirimi. :-D Bu arada kızıl olmana çok sevindim! Anında bir moral patlaması oluyor saç boyamak. :-D Açmadan boyayacaksın sanırım, çok merak ediyorum sonucunu lütfen paylaş. *__*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matematik ortalaması 15'e düşecek diyorlar. Seksende on beş komik bir rakam :)
      Teşekkür ederim. Umarım alırım :)
      30 liraya atlattım bu indirimi. Gelir elbet İzmir'e de. Bir dahaki indirime kapışılırlar :)
      Sıkıntıdayken bayağı iyi geliyor boyamak :) Kızıl kahveydi zaten saçlarım. Daha da kızıl olsunlar istedim. Çok yıpranmalarından korktuğumdan direkt boyadım. Koyu bir kızıl oldu. Işıkta çok güzel parlıyor. Ama ne yazık ki fotoğraflarda yakalayamadım :/

      Sil
  10. Çekilişim var buyrun http://lavellocat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Umarım sınav sonucu istediğinden de kat kat iyi olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...