Bobblehead Bunny

19 Temmuz 2013

Alışveriş-13- Gratis 4. Yıl Alışverişi


Hiç kendinize dediniz mi Gratis dördüncü yılını kutluyor da biz neden para harcıyoruz diye:) Neyse şaka bir yana Gratis yine güzel bir indirim yapmış. Hani girip bakınıp bir iki şey almak şarttı :)


Ben aslında dün gece Gratis'e gitmeme kararı almıştım. Kendimi ihtiyacım yok, elimde olanlar bana yeter diye kandırdım. Bugün de aynı kararlılığı taşıyacaktım. Erkek arkadaşımla Eminönü'ne gittik. Orada Gratis'te yoktu sanıyorum. Gerçekten gitmeyecektim. Sonra orayı sevmedik Beşiktaş'a geçtik. Beşiktaş'a başka Essence standı gelmiş ya hani. Tırnak baskıları falan. Biz yola koyulduk benim aklıma o düştü. Gidelim dedim hemen kandırdım :) Başımda dikilip hadi gidelim diye gözlerime bakması sebebiyle çok karıştıramadım. İsabetli de oldu hani :)

Banyo seti ve törpü hediye olarak alındı. Leoparlı törpü çok sevdiğim Polonya'daki ev arkadaşıma taaaa Polonya'dan beri sözümdü. Görünce alayım dedim :) Burun bandım yoktu kendime aldım. Kare pamuk da son paketimi açtım diye alayım dedim.

Hani hediye fiyatı söylenmez, özür diliyorum ama belki alırsınız diye söylemek istiyorum.

Banyo seti- 4.05 lira
Leopar desenli törpü- 0.60 lira
Benri Kare Pamuk- 1.95 lira
Cettua Burun Bandı- 2.25

Toplam- 8.85 :)

Cüzdanım bu seferki indirimi küçücük bir sıyrıkla atlattı :) Yoğun bakımda olan cüzdanlara acil şifalar diliyorum :)

Siz bu indirimden neler aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz?


32 yorum :

  1. Canim ne güzel ihtiyaç olmayan hiç birşey almamışsın..Gratisi olan izmirde olmak ve bir miktarda bunalimda olduğumdan ciddi bi yara aldi cuzdanim :D ama hepsini bayilarak aldim o ayri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani almaya ben de alırdım çok güzel şeyler vardı :) Şimdi dün gece bayağı düşündüm. İhtiyacım yok, o paraya kıyafet alırım, gezer tozarım diye kendimi kandırdım. O yüzden kontrollü bir alışveriş yapabildim :) Ama senin Gratis bulman zor olduğu gibi indirimde yakalamansa bir nevi mucize. Harca gitsin diyorum ^_^

      Sil
  2. Burun bandı çok uyguna gelmiş.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı uygunlar indirimdeyken. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu indirim alışverişi yazılarını okudukça içten içe yarın gitsem mi diye düşünmüyor değilim ama olabildiğince uzak duracağım. Yoksa ben kesinlikle kendimi tutamam biliyorum. Bir taraftan da the Balm'ın yeni allıklarını gördükçe içim gidiyor o ayrı =) Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrar mı gitsem diye düşünüyorum :) Ama tabii ki uzak kalacağım :) Hepimiz aynıyız galiba :) The Balm'ın yeni allıkları mükemmel görünüyor. Şeytan diyor ki git iki tane kap :)Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Aynen tatlım yaa bende almiycam diyorum gene aliyorum ama seninkiler ihtiyacmis. Ihtiyacsa es gecmek gerek:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi tutamıyoruz :)Yani ihtiyaç sayılırlar :)

      Sil
  5. Az ve öz :) Ben hiç bor şey almadım. Almak istediğim çok şey var ama almayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin almak istediği çok şey var ama almıyoruz :) Bir alsak çekmeceler dolup taşacak :) En güzelini yapmışsın :)

      Sil
  6. Gule gule kullan aldiklarini. Bende gittim yazisini yazacagim . Ama battim gene bugun :)

    YanıtlaSil
  7. Ben tutuyorum bu sefer kendimi ;))) güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu indirimi kendini kaybetmeden atlattığın için kocaman tebrikler sana kuzum :) iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük başarı değil mi :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  9. Benim erkek arkadaşım da Gratis'ten nefret ediyor olabilir, girerken hiç itiraz etmez ama suratı düşer hemen :) Aldıkların bence ihtiyaç olmuş hep, ucuz atlatmışsın. Bu arada ben hep Beşiktaştayım, beraber bir kahve içebiliriz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine mi Gratis bakışı var onların ^_^ Fazlasıyla ucuz atlattım :) Benim Beşiktaş'a yolum çok az düşüyor. Ama neden olmasın :) Teşekkürler :)

      Sil
  10. Ben the balmdan hiç bir şey almadım sadece benri pamukları stokladım bir de aseton o kadar :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bayağı ucuz atlatmışsın :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Bende aldım gene gene ama makyaj malzemesi yok tabi,güle güle kullanmalar kujum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki en zor biten makyaj malzemesi. O yoksa sorun yok :) Teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  12. güle güle kullan :) ucuz atlatmışsın :D ben sadece burun bandı almayı istiyorum indirimi pek beğenmedim. tabi gratise gidebilirsem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben şaşırdım öyle olmasına :) İndirim süper değil ama güzeldi :) Bilemedim git mi gitme mi desem :)

      Sil
  13. Ne güzel ve ne tutumlu bir alışveriş olmuş :) Darısı hepimizin başına :)

    YanıtlaSil
  14. Tatlım,güle güle kullan!Baya tuttun kendini :)

    YanıtlaSil
  15. Benim cüzdan ağlıyor biraz. :-( Instain allıkları gelmiş TheBalm'ın ve İzmir'deki 5-6 Gratis'i de gezdim yoktu sinir oldum. -_- Gerçi iyi ki de yokmuş daha çok batardım. :-D Seni tebrik ediyorum böyle az bir zararla atlattığın için. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün tekrar gittim. In Stain allıklar vardı ve almadım :) Bir şeyler aldım ama olsun :)

      Sil
  16. Merhabalar.blogunuzu yeni keşfettim ve hemen izelemeye aldım:) bu arada benimde bir blogum var ve blog konsunda yeni sayılırım. bir göz atarsanız sevinirim. eksiklerimi artılarımı öğrenmek isterm :) teşekkürler http://caglaaksu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen inceleyeceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...