Bobblehead Bunny

10 Haziran 2013

Watsons Magic Lip Balm


Watsons Magic Lip Balm uzun zamandır severek kullandığım, bitmeye yüz tutan bir ürün. Ben de yazısını yazayım artık dedim. 

Watsons Magic Lip Balm

Pembe, ince, uzun bir ambalajda. Çantaya atıp çıkmalık.

Watsons Magic Lip Balm

Gördüğünüz gibi beyaz renkte bir lip balm. Sürünce çok hafif bir pembelik veriyor. Ağır göz makyajlarının kurtarıcısı. Hem de dudaklarınızı nemlendiriyor. 

Watsons Magic Lip Balm

Bu da elimdeki duruşu. Rengi çok tatlı görüldüğü gibi. Her dudakta değişiyor olabilir, sıcaklıkla renk değiştirdiğini düşünüyorum çünkü. 

Sanırım 4 lira gibi bir fiyatı var. Bütün Watsons'larda bulabilirsiniz. 

6 yorum :

  1. Bende kirmizi oluyor yaa kullanamiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Hep merak ettiğim lip balm ama alamadım daha evdekiler bitemediği için keşke bitseler canmda daha çok lipbalm alıp denesek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renk de verdiği için ruj niyetine de kullanılabilir :)

      Sil
  3. bu üründen bende de var ama sürdğümde ağzımda acı miğde bulandırıcı bir tat oluşuyo sizde böyle bir şey yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorun yaşamadım, bazen hatalı ürün falan olabiliyor firmaların, belki öyle bir şeydir?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...