Bobblehead Bunny

27 Haziran 2013

Tırnak Bakım Dosyası-5 Lush Lemony Flutter- Kırılan ve Soyulan Tırnaklara Çözüm!


Mucize diyebileceğim ürünü anlatmadan önce kendi tırnak hikayemden başlamak istiyorum. Kendimi bildim bileli tırnaklarım çok kötü haldeler. Hiçbir zaman uzatamam. Azıcık uzasa hemen kırılır ve soyulur. Uzamaz yani asla uzamaz. Ben tırnaklarımı hiçbir zaman uzun görmedim öyle. Ta ki Lush Lemony Flutter'la tanışana kadar. 

Açıkçası aldığımda bir mucize beklemiyordum. Ne kadar iyi olabilir ki dedim kendi kendime. Aman hiçbir şey benim tırnaklarıma yaramaz dedim. Ama beni çok şaşırttı.  İki ay kadar kullandıktan sonra sonuçlara bayıldım. Tırnaklarıma bakıp duruyorum ^_^ Ben de benimle aynı sorunlara sahip kişiler için umut ışığı yakabilmek adına yazısını yazayım dedim :)


"Tırnak dibindeki deri için krem" demiş Lush. Anneme bunu söylediğimde bana çok güldü. Kızım buna o kadar para mı verdin dedi. Ben de bozuldum biraz. Ama şimdi senin tırnakların uzamazdı, uzamış diyor ^_^


Ürünün içeriğini görebilirsiniz. Ayrıca kimin yaptığı ve son kullanma tarihi de yazıyor. Mayıs 2014'e kadar kullanılabilir. Kullanma tarihi geçmeden bitmeyecek gibiyse ayak topuklarına, dirseklere de kullanılabilir.


Kremin kıvamı yağ gibi. Yani aslında krem gibi görünüyor ama sıcakta yağ kıvamına geliyor hemen. Mis gibi de limon kokuyor.

Ürün nasıl kullanılır peki? Lush'taki kadın tırnak dibime masaj yaparak uygulamıştı. Tırnağıma pek uygulamamıştı. Ama ben öyle kullanmıyorum. Ojemi asetonla temizlediysem önce ellerimi yıkıyorum. Sonra her bir tırnağıma azıcık krem koyuyorum kürdan yardımıyla. En son da işaret parmaklarımla bütün tırnağıma ve dibindeki deriye masaj yaparak yediriyorum. Tırnağım emene kadar bekliyorum (20 dakika falan). O sırada yağı alacak şeylere dokunmuyorum. Tırnağım yağı iyice emince, ellerimi yıkıyorum. Doğrusu ne sıklıkla kullanmaktır bilmiyorum ama ben her ojemi sildikçe kullanıyorum. 

Lemony Flutter'dan sonra tırnak sertleştirici kullanıyorum. Sertleştiricinin fazla bir etkisi olduğunu düşünmüyorum ama oje öncesi mutlaka bir şey sürüyorum. Ayrıca duşa girdiğimde tırnaklarımı boş bırakmamaya çalışıyorum, suda yumuşuyor tırnaklarım, hep öyle olmuştur. Tek yöne doğru törpülemeyi de unutmuyorum. Bu arada tırnak yeme huyumu da bıraktım gibi. Sürekli oje sürerek vazgeçtim :) 

O kadar anlattım tırnaklarım öyle güzel böyle güzel oldu diye, göstermesem olmaz değil mi?


Ta-dam! Büyük bir uzama gibi gelmeyebilir belki size ama benim tırnaklarım o beyaz yerlerden bile aşağılarda kalırdı hep. Şu yazıma bakıp ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Uzamanın haricinde tırnaklarım daha güçlü, soyulma ve kırılmaları daha az yaşıyorum. Ama sabırla yapmak lazım, ben neredeyse her gün, iki ay kadar kullandım. Dipten sağlıklı tırnak geliyor sanırım. Kullanmayı bıraksam ne olur, kalıcı bir etki midir bilmiyorum ama hayır böyle mutluyum ben ^_^

Tırnaklarımda manikür yok bu arada, ama hiç yaptırmadım :) O yüzden manikürün gelme süresini uzatır mı diye bir yorum yapamayacağım ama öyle olduğuna dair şeyler okudum. 

Evet toparlamam gerekirse, herkeste aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum ama kırılan ve soyulan incecik tırnaklardan muzdarip kişilerin denemesini önerebilirim. 

Ürünü Lush mağazalarında 26 liraya bulabilirsiniz. Çok bereketli bir ürün ve son kuruşuna kadar hak etti benim adıma :)

Yorumlarınızı bekliyorum ^_^

Not: Yazı yayınlandığı gün bir tırnağım kırıldı kökünden anlamadım nasıl oldu :(

12 yorum :

  1. Aaa cok iyi olmus senin adina cok sevindim sekeer :)

    YanıtlaSil
  2. Tam aradığım krem:) aynı sorun bende de var tırnaklarım çok dayanıksız soyuluveriyor:( bulunduğum şehirde lush mağazası yok, inş açılır dört gözle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten satışları da var, ona göz atabilirsiniz :)

      Sil
  3. Ben de yiyorum hala ne yalan söyleyeyim. Denemem lazım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ojeli olunca kıyamıyordum yemeye, öyle vazgeçtim :)

      Sil
  4. Tam benim tırnaklarıma göre bir ürünmüş ya :) Bende hiç uzatamam tırnaklarımı bir yere takılsa hemen kırılır :) Fiyatını da söyler misin acaba ?
    Bu arada bloguma beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle normalde, bu sefer uzun süre dayandı, bugün gitti :( 26 lira satış fiyatı.

      Sil
  5. Böyle bir ürün arıyordum ben de yazısını yazınca güzel oldu. En kısa zamanda alıp deneyeceğim :) Güzel günlerde kullan sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bilseydim böyle bir şey istediğini, kutuya koyar azıcık yollardım :( Neyse olsun, teşekkür ederim ^_^

      Sil
  6. Lush'ın ürünleri gerçekten işe yarıyor ama böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum. Şu project pan olayı bitsin direk gidip bakacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürününe aşığım. Kullanılıp kullandırılmalı bence :) İhtiyacın varsa git al derim ben, ciddi ihtiyaçları alabiliyoruz diyet de olsa :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...