Bobblehead Bunny

21 Haziran 2013

Mezun Oldum! Mezuniyet Manikürü...


Mezun oldum ben! Belki baloya gitmedim çok sevmiyorum öyle şeyleri diye ama kep törenime gitmeyi tabii ki ihmal etmedim. İyi ki de gitmişim çok mutlu oldum!


Polonya'da Erasmus yaparken aldığım notlarım biraz düşüktü ama onun dışında bütün dönem notlarım AA'ydı. Ama elbet başka biri okul birincisi olur diyordum. Hem benim bölümümden kolay bölümler var okulumda hem de ilk dönem notlarımı da son günde (dün) girdiler. Umut ediyordum ama hiç beklemiyordum birinci olmayı. İki tane okul birincisi olduğunu söylediler. Başka bölümden birini anons ettiler. Benim bölümümün adını söylediklerinde ise diğerinin kendim olduğunu idrak edebildim. Topuklu ayakkabılarla zaten yürüyemem bir de bacaklarım titredi kendimi rezil ettim biraz. Yaş kütüğüne çivi çaktırdılar. Herkes adın mı yazıyordu diye sordu ama inanın okumadım bile ne olduğunu anlamadım. Çiviyi de çakamadım zaten neyse ki parmağıma vurmadım. Elime de bir ödül tutuşturdular o halde anlamadan sağa sola poz vermeye çalıştım. 


Ne yazık ki ailem ben sahnedeyken görememiş beni, geç kalmışlar. 

İnanın anlatamıyorum bile nasıl heyecanlandığımı. Ama çok mutlu oldum gerçekten. Gözlerim doldu yine şimdi. Ama yine de bu kadar laklak ettim bugün yaptığım nail artı paylaşmazsam olmaz.


Elbisem siyah beyaz hoş bir şeydi. Zarif bir manikür yapmak istedim. Bu yüzden dantel şeklinde french yaptım.


İki yan çizgi çekip aşağısını tamamen doldurdum. Yukarısına çarpılar yaptım. En üste de fırfırlar kondurdum noktalama aracımla. Peki hangi renkleri kullandım?


Ojem ne çok pembe ne çok şeftali olsun istedim. Bu yüzden bir kat Alix Avien 309, üzerine iki kat Pastel 53 uyguladım. Azıcık da ışıltı katsın diye bir kat da Alix Avien 164 uyguladım. Şekilleri de Flormar nail art ojemle ve noktalama aracımı kullanarak siyah ojeyle yaptım.

Okul başladığından beri başarılı olmak için çok çalıştım. Çok çabaladım. Umarım çalışan ve çabalayan herkes alır emeklerinin karşılığını. 

Beğendiniz mi manikürümü ^_^


20 yorum :

  1. Tebrik ederiiiiim
    tirnaklarda sahane aynen bende baloya katilmadim 28inde torenim vaaar bakalim.bnm nasil gececek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım seninki de çok güzel geçer ^_^

      Sil
  2. Vaaay tebrikler :) Çok sevindimm!!!

    Mezuniyet manikürü de güzelmiş yani! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok şeker oldu hihi :)

      Sil
  3. Kutlarım tatlım,ben de mezun oldum.Desene beraber olmuşuz :)Ayrıca tebrik ederim birinciliğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kutluyorum seni Özicim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Tebrik ederim hayatım uğraşmış okul birincisi olmuşsun üstüne birde erasmus yapmışsın :) Ben bölüm zor olduğundan cesaret edemedim ama keşke gitseymişim diyorum şimdi. Başarılarının devamını dilerim :)
    P.S. Manikürün çok güzel olmuş :)
    hangirenk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir deneyim olurdu belki gitsen. Çok teşekkür ediyorum :))

      Sil
  5. Çok dantel dantel olmuş hoşuma gitti allah tamamına erdirsin [=

    YanıtlaSil
  6. Çook tebrik ederim hem mezuniyetini, hem okul birinciliğini hem de bu güzel nail artı yapabilmeni:) Ben denesem tırnaklarım ne hale gelir düşünmek istemiyorum. :))
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim,canım!Başarıların devamını dilerim.Tırnaklar mükemmel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, yorumun beni mutlu etti ^_^

      Sil
  8. Tebrik ederim.. Hem erasmus yapıp hem birinci olmak kolay iş değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet, oradaki derslerim çok zordu. Beklemiyordum o yüzden. Ama olunca aşırı mutlu oldum :)

      Sil
  9. Benim bölümümde ne yazık ki Erasmus yok, gitmiş deneyimlemiş olman çok güzel; okulunu birincilikle bitirmeni tebrik ederim! ^__^ O heyecanını anlayabiliyorum; sen oturmuşsun orda birinciyi çağırsınlar sonra işimize baksak diye ve birden senin adını söylüyorlar. :-D Manikürüne bayıldım, ilk gördüğümde stamp plate ile yaptığını düşündüm hatta. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsaymış.. Çok teşekkür ederim. Ne oldu anlamadım bile hayal gibiydi ama çok güzeldi:) Evet ilk bakıldığı an öyle görünüyor biraz ^_^

      Sil
  10. Tebrik ederim hayatım :* O ojeleri ilk gördüğümde aşık oldum zaten çok güzel olmuş. Okul birinciliğini de tekrar kutluyorum. Seni, kalbini, içini çok seviyorum bütün güzellikler senin olsun iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Ben de seni çok seviyorum ki, her şeyin daha da güzeli seninle olsun. İyi ki tanımışım seni ^_^ Çok mutlu ettin yorumunla. Öpüyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...