Bobblehead Bunny

26 Haziran 2013

H&M Tekli Far- Siyah


Yakında H&M makyaj ürünleri ülkemizde olacak. Hal buyken, ben de kırılmış yitip gitmiş olsa da elimde fotoğrafları olan H&M farımı tanıtmak istedim.


Minicik bir kapta olan tekli farın ambalajı çok da iyi değil. Ama minik olduğundan çantaya atmalık denebilir.

Benim elimdeki rengi siyah. Çok trajikomiktir ki Polonya'dan aldığım far Türkiye'de üretilmiş. Yani burada zaten üretiliyor bunlar da bize satmıyorlar, çok sağolsunlar. 


Kutuda rengi böyle görünüyor. Adı siyah olsa da ben fümeye daha yakın buldum. İçinde minik ışıltılar da var.


Kolumda duruşu ise bu şekilde. Dediğim gibi, çok da siyah değil. Resim biraz bulanık olmuş ama ne yazık ki yenisini çekme durumum yok.

Farın pigmentasyonu ve kalıcılığı çok iyi değildi. Yine de uygun fiyata alınabilecek bir üründü.

H&M markasının makyaj ürünleri ortalama kalitedeler. Çok pahalıya satılmadıkları takdirde alınabilir. Ama bakım ürünlerini ben çok beğenmiştim. Umarım onlar da gelir de alırız.

Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz? Aklınızda alınacak bir şeyler var mı?


10 yorum :

  1. Sanırım H&M'in çoğu ürünü Türkiye'de üretiliyor. Ben de Tr'de H&M açılmadan önce İngiltere'de beğendiğim bütün kotların üstünde 'made in Turkey' yazıyodu sinir olup almamıştım.:D

    Bende de bir far paleti var çok uygun bi fiyata almıştım ve çok memnunum bence fiyatına göre performansı çok iyi. Umarım Tr'ye de gelir.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir, hepimiz koşa koşa gider alırız bir şeyler :)

      Sil
  2. Ben bronzerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bakım ürünleri gelirse incelemek isterim daha hiç bir bilgim yok hakkında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları çok güzeldi bazılarının. Kimyasal yuvası olduğunu bile unutuyor insan :)

      Sil
  4. Ay evet evet kısmetse yakında bizde sahip olacağız dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii benim çok cici bir farım daha oldu H&M, kim almış acaba :) Gelse de H&M turu yapsak :)

      Sil
  5. Betty Boop ve Hello Kitty vücut setlerine bayılarak kullanmıştım; bakım ürünleri bir harika cidden. İçinde her türlü kötü madde bulunsa da. :-D Umarım 3-5 katı fiyatlara satmazlar da alabiliriz satışa sunulacak ürünleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu düşünüyorum. Bizim sınırdan geçerken bir haller oluyor yurt dışından gelen ürünlere. Fiyatları 2-3 katına çıkıveriyor. Umarım öyle olmaz :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...