Bobblehead Bunny

20 Haziran 2013

Günün Ojesi- Pastel 97


Son birkaç gündür bloğumla pek ilgilenemedim. Bu hafta mezun oluyorum, bir anda haberim oldu. Elbisedir ayakkabıdır derken koşturup durduğumdan bilgisayar başına pek geçemiyorum.  Ama artık söz daha çok ilgilenmeye çalışacağım:)


Gelelim bugünkü ojeme. Bu oje bana sevgili Ceren'in çekilişinden hediye gelmişti. Ben de ilk fırsatta hemen denedim. Rengine bayıldım. Soğuk bir mavi ve genelde kot giydiğim için ne giysem ona yakışıyor. Ayrıca yaza da yakıştırdım diyebilirim. 


Numarası 97. Fotoğraflar gün ışığında çekildi.

Bu arada eğer tanıttığım Catrice Fell the Yacht Beat ojeyi hatırlarsanız bu onunla neredeyse aynı renk. O ojeye iç geçirdiyseniz buyrun muadili :)

Mavi ojeleri çok seviyorum. Sizin en sevdiğiniz mavi hangisi? Önerilerinize açığım ^_^


14 yorum :

  1. Blogunun temasına uygun bir oje olmuş bence çok hoş ^-^

    YanıtlaSil
  2. Bende de bu rengi var sanirim cooo tatli bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. bugun elim buna gidip gidip durdu. ama almadım. çok güzelmiş. 2 kat mı var tırnaklarında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı rengi, keşke alsaymışsınız. İki kat evet :)

      Sil
  4. Mavi kot pantolon ceket herşeyle uyumlu gidiyor,bu ara bende sık kullanıyorum bu rengi,güle güle sürüştür (:

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış. Bende de var ama sıra gelmiyor :S

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan çok hoş bir renk ben de severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Ay ben bunu yeni gördüm :) Çok yakışmış hayatım güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...