Bobblehead Bunny

23 Haziran 2013

Günün Ojesi- Pastel 141


Pastel'in Candy Color serisinden 141 numara ile karşınızdayım. Ben Pastel'in bu serisindeki çoğu oje gibi bunu da sevdim. Çoğu rengini de edindim galiba. Bir sarısıyla kaynaşamadık sanırım, çünkü ben sarıyı hiç sevmem. Bakalım tırnaklarımda nasıl durmuş?

 Pastel 141

Yavruağzı diyebileceğim renkte olan Pastel 141 gün ışığında tırnağımda böyle duruyor. İki kat sürdüm. (Pek de yamuk tutmuşum parmaklarımı)

 Pastel 141

Flaşla görünümü ise bu şekilde. Ben yavruağzı düğmeleri olan bir gömlekle kombinledim ve çok şeker oldu.

Hala bu seriye göz atmadıysanız bir bakın derim. Çok güzel renkler var.

Sizin favori Candy Color ojeniz hangisi?



8 yorum :

  1. Çok beğendim rengini sende de çok güzel durmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. 2 kat oje surmekten nefret ediyorum ama acik renk ojeler tek katta renk vermiyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyleler, hatta 3 kat bile gerekebiliyor :(

      Sil
  3. Ben de çok sevdim bu seriyi ve bu rengi sana çok yakışmış hayatım :) güzel günlerde sür ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay utandım:) Çok teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  4. Şahanr bir renk şu sıralar öyle uyuşuğum ki oje bile sürmüyorum bu renk içimi açtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sırf tırnaklarım kırılmasın diye sürüyorum, çok ince benimkiler. Sevindim içini açtığına :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...