Bobblehead Bunny

28 Haziran 2013

Günün Ojesi- Kalyon 219


Koyu kırmızıyı çok severim. Hele de ojedeyse daha bir başka severim. Kalyon 219'u bu yüzden çok sevdim. Özellikle gece, beyaz ışıkta duruşuna aşık oldum. 

Kalyon 219

Evet, söz konusu ışıkta duruşu bu. Şu renge bakar mısınız nasıl güzel. Tırnaklarıma baktım durdum. Ama ne yazık ki gün ışığında rengi daha farklı. Bu renkte bir oje bilen varsa yorumda belirtsin lütfen :)

Kalyon 219

Bu flaş ışığında resmi. Gün ışığında da bunun biraz daha koyusu.

Kalyon ojelerden genel olarak bahsetmem gerekirse; çok kalıcı değiller öncelikle. Sürdüğünüzün ertesi günü uçlar gidiyor hemen. Bir de kokusunu pek sevmiyorum Kalyon'ların. Ama kıvamını seviyorum, kolay kapatıyor. Bir de renk skalası geniş olmasa da barındırdığı renkleri çok hoş buluyorum.

Ceren'e de teşekkürlerimi tekrar iletiyorum oje vesilesiyle ^_^

Sizin tırnağınızda ne renk oje vardı bugün? Yeni ojeler tanıyalım ^_^

****************************
Beni Bloglovinden takip etmeyi unutmayın!
http://www.bloglovin.com/blog/5168889/alice-makyaj-diyarinda

6 yorum :

  1. İlk başta ki renk ne güzel öyle ya gerçekten bayıldım. Keşke çabuk çıkmasaymış daha iyi olurmuş. Güzel günlerde kullan hayatım. Bu arada bu gün tırnaklarımı Pastel 140 la renklendirdim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ona bayıldım ^_^ Çok teşekkür ederim canım. Pastel 140'ın rengi de çok cici ^_^

      Sil
  2. Aa ne kadar da fark etmiş ışıklarda.. Kalyon'u hiç denemedim ama çok meraklardayım :) Sanırım Watsons'a ilk gidişimde sepete düşecek bir tanee :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...