Bobblehead Bunny

12 Haziran 2013

Essence Floral Grunge Oje- 01 Be Flowerful


Az da olsa kafamı dağıtmak için yazmaya çalışacağım bundan sonra. Bir de çok yazı birikti, bir yerden başlamam lazım artık.


Essence ojeleri çok dayanıklı bulmuyorum. Uçlardan hemen aşınıyorlar sanki. Ama yapısı ve kuruma süresi iyi. Bu rengi de aldığımdan beri severek kullanıyorum.

Fiyatının 2,5 lira olması lazım. Seride çok güzel allık, farlar da var. Yakınınızda Rossmann varsa bir göz atın isterseniz. Takip etmediğim için bilmiyorum Gratis'e geldi mi gelmedi mi. 

Siz bu serinin ojelerini denediniz mi? Nasıl buldunuz?

10 yorum :

  1. İnanmıyorum bu kadar denk gelir, ben de bu ojenin yazısını hazırlıyordum!
    Kalp kalbe karşıymış, bu arada senin tırnaklarına benden çok yakışmış.
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş gerçekten de:)
      Eminim seninkilere de yakışmıştır ^_^

      Sil
  2. Essence ojelerini begenmiyorun ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün silenler için iyi bir seçenek olabilir yine de:)

      Sil
  3. Canım bende Rossmann'dan 3 rengini aldım ama burdaki Gratislerde görmedim daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakacağım Gratis'e yarın büyük ihtimal. Ama sanmıyorum geldiğini :(

      Sil
  4. ben bu serinin yeşil olanını aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de neredeyse aynı renk var diye almadım ondan ama içimde kalmadı desem yalan olur ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...