Bobblehead Bunny

21 Haziran 2013

Bitenler ve Çöpe Gidenler-4


Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım. Biliyorum arayı uzattım ama hiçbir şey bitmiyor ki bitenler yazısı yazayım :) Hele renkli kozmetiği kullan kullan hiç bitmiyor. Neyse, bakalım neler bitirmişim.


Bu topluca bir görünüm.


1- Benri Gözlük Temizleme Mendili- Gözlükleri gayet güzel temizliyor. Memnun kaldım. Bir daha alabilirim.

2- Benri Disk Pamuk- Çok severek kullanıyorum. İndirime girdikçe yedekleniyor. Yenisi yerini aldı bile. 

3- Watsons Islak Mendil- Bundan da stoğum var. Çantamdan eksik etmiyorum.


4- Arko Zeytinyağlı Krem- Çok seviyorum bu ürünü. Hem çantamda hem odamda var. Kokusu mis ^_^ 

5- L'occitane Rose 4 Reines Sprey- Aslında bir çeşit gül suyuydu diyebilirim. Yüze püskürterek kullanıyordum. Şişesi çok kullanışlı, bitti ama şişeyi kullanırım diye saklıyorum. 

6- Body Care Spa Vücut Kremi- Ceren'in hediyelerinden. Hemencecik kullanıp bitirdim. Kıvamı ve nemlendirmesi güzeldi. 


7- Qualite Aseton- Çok uzun süre kullandığım asetonum sonunda bitti. Yenisi alındı. Ama bunun şişesi daha güzel diye yeni aldığımı buna boşalttım:)

8-NYC Oje Kurutucu- Resmen aşk yaşıyoruz. Bol bol stoklamıştım. Yenisini açtım bile. 

9- Kalyon Tırnak Sertleştirici- Emin değilim işe yarayıp yaramadığından. Ama sanki ortalamanın üstünde bir üründü. Diğer tırnak sertleştiricilere göre daha çok sevdim. Yenisini almayı düşünüyorum. 


10- Faberlic Eye Architect Eyeliner- Yazısı için tıktık.


Benim son zamanlarda bitirdiklerim bunlardı. Siz neler bitirdiniz?

12 yorum :

  1. renkli kozmetikleri bitirmek ölüm, bu ay yine de baya ürün bitirbilmişsin. yenilere yer açlmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları bitirmek bile zordu:) Gelsin yeniler ^_^

      Sil
  2. Bitenler ve alisveris yazilaribi okumaya bayiliyorum . Ne guzel bol bol sey bititmssin ayni performansi kendimden de bekliyorum. bir de asetondan mennun musun . Guzel cikariyor mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de bitirirsin bir şeyler. Ben bu asetonu seviyorum. Simli ojeler dışında performansı iyi :)

      Sil
  3. Ah,şekerim,makyaj ürünü kolay kolay bitmez.Eyeliner de kurumuştur.Çünkü bende de aynı sorun oldu.Çok çabuk kuruyor,maalesef.
    Yinede,gitsin eskiler gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk vermemeye başladı pek. Zorladım zorladım ama kullanamıyorum artık :/ Gitsin eskiler gelsin yeniler ^_^

      Sil
  4. Benri'nin pamuklarını denemek nasip olmadı bir türlü. İlk fırsatta alacağım. :)

    NYC oje kurutucuyu merak ediyordum valla çok sevindim. Hemen almalıyım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de harikalar bence de almalısın :)

      Sil
  5. şu gözlük temizleme mendilleri çok iyi oluyor. gratistekini görmemiştim ama, kaça aldığını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tam hatırlamıyorum ama üç lira civarı bir şeydi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...