Bobblehead Bunny

13 Haziran 2013

Alterra Deo Roll-On


Doğal deodorant arayışımdan daha önce de bahsetmiştim ve Crystal Deodorantı tanıtmıştım. Bu sefer de Rossmann'dan aldığım Alterra Deo Roll-On'dan bahsedeceğim. Alterra ürünlerinin hepsini denemek istediğim bir marka. Çünkü içeriklerini güvenli buluyorum (öyle de). Bunun yanında fiyatı da erişilebilir cinsten. Ama kokuları biraz itici sanki :)

Alterra Deo Roll-On

Bu ürününün kokusu bence güzel. Melisa ve adaçayı içeriyormuş. Ama kokusunu çok beğenmiş olsam da ter kokusuna karşı çok etkili bulmadım. Bu yüzden yaz kullanımına pek uygun değil. Kışın kullanılmak üzere bir köşeye kaldırıldı ne yazık ki.  

Alterra Deo Roll-On

İçeriği dediğim gibi güzel. Sentetik renklendirici, koku, silikon ve parafin içermiyor. Öko Testten Sehr Gut almış. Ayrıca BDIH logosu var. Bu sertifika kuruluşları hakkında bilgi edinmek isterseniz lilakutuda çok güzel bir yazı var. Bakmak için tıktık. 

Ben ürünü Rossmann'dan 6 lira gibi bir fiyata aldım. Ben yazın kullanıma pek uygun bulmadım. Ama az terliyorsanız veya kışın kullanacaksanız, içim rahat olsun çok da pahalı olmasın diyorsanız bir bakın derim. 

Siz Alterra ürünlerini kullanıyor musunuz? Memnun kaldıklarınız varsa önerilerinizi bekliyorum. 

4 yorum :

  1. roll on ları ben genel olarak kışın kullanıyorum zaten,yazın terleyince iyice ıslak ıslak oluyor sanki.bir de şekerli kokuların ben ter kokusunu daha çok önlediğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazın diğer roll-onları kullanmaktan çok rahatsız olmadım öyle. Hatta mum gibi olanlar sanki insanın terlemesini önlüyor, sağlıklı bulmadım. Ben de çiçekli kokular için aynısını düşünüyorum :)

      Sil
  2. ben alterranın kafeinli şampuanını aldım bi kaç hafta önce şimdilik memnunum bi sıkıntım yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki çeşit şampuanını ben de kullandım canım güzellerdi. Bu da güzeldi ama üç ay beklettim bozuldu hemen :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...