Bobblehead Bunny

10 Mayıs 2013

Nisan Favorilerim


Nisan ayı favorilerimi yazmakta biraz geç kaldım. Bunun sebebi geçen hafta Ankara'da olmamdı. Gelince de fırsat bulamadım bir türlü. Bakalım Nisan'da neleri severek kullanmışım?


Nisan ayı boyunca cilt makyajı yapamamak, yani BB krem ve pudra kullanamamak benim için çok sinir bozucuydu. Verdiği görüntüyü çok sevsem de ne yazık ki cildimde bir çeşit alerji olan ya da stres sebepli döküntüler beni cilt makyajı yapmaktan alıkoydu. Yine de lazım olunca kapatıcı ve allık kullandım.


Tek tek yorumlarıma gelirsek;

Essence I Love Extreme Maskara- İlk başta çok iyi yorumlar yapmamıştım ama kullandıkça bir güzelleşti bir güzelleşti ki anlatamam. Kirpiklerime hacim ve uzunluk vermede bugüne kadar kullandığım en iyi rimel diyebilirim.

Faberlic Eye Architect Eyeliner- Kullanım kolaylığı ve kalıcılığını çok seviyorum. Bitene kadar severek kullanacağıma eminim.

Catrice All Round Concealer- Elimde Time Balm kapatıcı var. Onun kadar başarılı bulmasam da hafif kapatıcılık için bu ay elim en çok buna gitti.

Essence Kaş Kiti- Kaşımı boyarken doğal durması benim için çok önemli. O doğallığı verdiğini düşündüğümden severek kullanıyorum.

Rimmel London Glam Eyes HD Dörtlü Far- Umarım Türkiye'ye kısa zamanda gelir. Pigmentasyonu ve kalıcılığı harika çünkü. Nisan favorilerime girmeyi başardı.

Pastel Spring Blush-on Allık- Rengine, dokusuna, kokusuna bayıldığım bu allıktan başka allık kullanmadım geçtiğimiz ay.

Miss Sporty Ruj- Rüyamda Miss Sporty'nin Türkiye'ye geldiğini görmüştüm, o kadar istiyorum Miss Sporty'yi buralarda görmeyi. Gelirse bu rujların her renginden alacağım, harikalar!

Üzerlerine tıklayarak daha önceki yorumlarımı da okuyabilirsiniz.

Siz Nisan'da en çok neleri kullandınız?


7 yorum :

  1. Merhaba, Pastel Spring Blush-on Allık gerçekten çok güzel. Benimde en sevdiklerimden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel, kelimelere sığmıyor. İyi ki almışım. Şu anda da indirimde Gratis'lerde. Edinmeyen kalmasın :))

      Sil
  2. Geçmiş olsun :( Essence extreme rimelini denemiştim ama çok zor çıkıyor kirpiklerden :( Aynı durumu sen de yaşadın mı canım yoksa benim makyaj temizleyicim mi hafif kaldı acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^Ben Bioderma Sensibio H2o kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım çıkarmada :)

      Sil
  3. Tavşanlara bayıldıııııım, blogun ne kadar iç açıcı, cıvıl cıvıl :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...