Bobblehead Bunny

13 Mayıs 2013

Günün Ojesi- Pastel 145


Yakın zamanda yazdığım şu alışveriş yazımda yaza uygun açık renk ojeler aldığımdan bahsetmiştim. Almakla kalmadım tabii, birer birer denemeye başladım. İlk denediğim ve rengine aşık olduğum ojeyle başlamak istedim. Kendisi Pastel'in yeni çıkardığı koleksiyondan 145 numara.

Pastel oje 145

İlk önce flaşlı halini görüyoruz. Çok da güzel sürememişim ama şu rengin güzelliğine bakar mısınız? Genelde açık renk kot giyerim, çok yakıştırdım o şekilde. Tırnaklarım biraz daha uzun olsa güzel olurdu ama olsun napalım:(

Pastel oje 145


Bu da gün ışığındaki hali. Bu hali daha doğal çıktı. Pastel'in adına yakışır şekilde pastel bir renk çünkü. 

Pastel ojelerin sürme kolaylığını ve kalıcılığını çok seviyorum. Kuruma hızı da ideal. Siz de yaza uygun renkler peşindeyseniz yeni koleksiyonuna bir bakın derim. 140-146 numaralı ojeler bu koleksiyondan.

Siz bu seriden herhangi bir ojeyi denediniz mi?

4 yorum :

  1. Ben kaldım sanırım Pastel bu koleksiyonundan bir şey alamayan en kısa zamanda almalıyııııım :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu seriden daha kullanmadım ama bu renk çok güzelmiş.!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...