Bobblehead Bunny

18 Mayıs 2013

Günün Ojesi Pastel- 124


Bugün tırnaklarımda bir türlü isim veremediğim bir renk var. Bir bakıyorum gri, bir bakıyorum vizon, bir de bakıyorum ki lila duruyor. Bazen de sütlü kahveyi andırıyor. Çok gizemli bir renk yani bu ^_^


Bugünkü gizemli konuğum yine bir Pastel ojesi. Numarası 124. Ben iki kat sürdüm. Yukarıda flaşlı resmini görüyorsunuz. 


Bu da gün ışığındaki rengi. Farklı ışıklarda dediğim gibi başka renklere de dönüyor. 

Ben bu ojeyi, renginin değişikliğini çok sevdim. Bahara da uygun buldum sürekli kullanıyorum. Siz de göz atmak isterseniz Pastel ojeleri neredeyse her yerde bulabilirsiniz.

Sizin ne olduğuna karar veremediğiniz renkte ojeleriniz var mı? Varsa ben de denemek istiyorum ^_^


6 yorum :

  1. Flormar - 419 diyorum :) Gri desem değil, yeşil desem değil, siyah desem değil bir zamanların Chanel'in dupe ojelerindendi kendisi, mutlaka dene^^^
    Bu arada Pastelin bu rengini de çok sevdim eğer denk gelirsem alacaklarım arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten baktım, değişik bir renge benziyor. İnceleyip alabilirim belki. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Değişik bi renkmiş ama biraz donuk bi renk gibi sanki canımcım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok canlı bir renk değil ama ben çok sevdim :)

      Sil
  3. Çok beğendim <3 Böyle hangi renk olduğu tam kestirilemeyen ojeleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...