Bobblehead Bunny

27 Mayıs 2013

Günün Ojesi- Essence Floral Grunge- Black to the Roots


Essence'in Floral Grunge serisinden ojeler aldığımdan dün şu yazımda bahsetmiştim. Tabii ki hemen denemek istedim bir tanesini, ilk tercihim Black to the Roots oldu :) Bu renk beklemediğim kadar güzel çıktı!


Ojenin rengini "Gece Gökyüzü" diye tanımlayabilirim. Neredeyse siyah denebilecek kadar koyu bir mavi gibi geldi bana. İçinde gümüş simler var ve mat bir oje. Bu resim flaşlı çekildi. Oje iki kat sürüldü.


Bu da gün ışığındaki resmi.

Essence'in Floral Grunge serisini Rossmann'larda bulabilirsiniz. Yakında Gratis'lere de gelir belki. Ben bu ojeyi 2.5 liraya aldım. Fiyatını da sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.

Beğendiniz mi ^_^ Siz bu seriden neler almayı düşünüyorsunuz?



8 yorum :

  1. Yabancı bloglarda görüp en çok beğendiğim renk buydu.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Harika duruyor güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor canım bulunca hemen alacağım ben de bu renginden. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen al, kaçırma :) Çok teşekkürler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...