Bobblehead Bunny

9 Mayıs 2013

Alışveriş-10-Gratis Anneler Günü Alışverişi


Dün gece indirim haberlerini alınca başladım oturup kara kara düşünmeye. Para durumum pek iyi değil genel anlamda. Kenarda vardı biraz harcamak istemiyordum. Yine de daha yılbaşına kadar indirim olmaz herhalde, gözümün kaldıklarını alayım dedim ve Gratis'e sabah onda koştum.

Gratis Alışverişi, Anneler Günü

Makyaj malzemesine hiç ihtiyacım yok. Cidden, hiç yok. Hani her şeyim tamam diyebilirim aslında bir şey de almam gerekmezdi. Ama yine de meraktan pek çok şey aldım.

Siz izleyicilerime burada, yılbaşına kadar renkli kozmetik almayacağımı ilan ediyorum. Tek istisna yeni çıkan must have diyebileceğimiz şeyler olabilir, ya da rimelim biter falan gider alırım. Onun dışında görürseniz beni azarlayınız lütfen ^_^

Gelelim fiyatlara;

Benri Yuvarlak Pamuklar- 1.20 TL
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu- 1.20TL
Cettua Yağ Emici Mendiller- 2 falandı sanırım
The Balm Staniac- 9 TL
The Balm Plump Your Pucker - 9 TL
The Balm Hot Mama Allık- 13.5 TL
Essence 3D Far 5 TL
Essence Quatro Far- 5 TL
Kağıt Törpü- 0.60 TL
Pastel allık 4.95 TL

Fiyatları yanlış hatırlamış olabilirim ama çoğu doğru galiba :)

Gratis'in indirimine tam anlamıyla bayıldım. Param ve ihtiyacım olsa daha çok şey alınabilirdi. Eksikleriniz varsa koşa koşa gidin derim.

Siz indirimden bir şeyler almayı düşünüyor musunuz, ya da aldınız mı?

22 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini canım! :)
    Bugün gidip almak en mantıklısı yoksa kalmıyor hiçbir şey,bende gidip aldım hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Aynen öyle, ama bu sefer ilk gittiğimde bir şeyler bulmuş olmak da şaşırttı beni. Kadınlar gününde açılışa gitmeme rağmen çoğu şey yoktu çünkü.

      Sil
  2. The balm istiyorum ama esmerim dogru secim yapabilir miyim diyorum sonra kaldi mi acaba diyorum. Yarin ugrayacagim bi gule gule kullan maddi durumda ayni durumdayiz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Deneyerek doğru seçime ulaşmak mümkündür eminim. Hot Mama yakışır mesela bence esmerlere :) Umarım para durumumuz düzelir :(

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çook güzel şeyler kapmışsın, hepsini güle güle kullan! Ben de en kısa zamanda koşacağım bir Gratis'e ve TheBalm standını temizleyeceğim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım istediklerini alabilirsin :)

      Sil
  5. benm mddi durumda çok fena :D aldıkların çok güzel cnm :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım düzelir canım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. harika güle güle kullan
    bende balmjoviyle roket maskaradan yana kullandım indirimi bide benri yuvarlak olan pamuk :)
    pastel allığı nasıl gözümden kaçırdım hemde bu fiyataa yarın hemen bakıcaam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Çok uygun fiyatı bulunursa alınmalı bence:)

      Sil
  7. Hepsi hayırlı olsun, güzel günlerinde kullan :) para durumu çok sıkıntı ya, neyse ki senin ihtiyacın yokmuş. ihtiyacın olup alamıyorsun mesela, çok içine oturuyor insanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Umarım kimsenin içinde bir şey kalmaz böyle de bir indirim varken ^_^

      Sil
  8. Güle güle kullan güzel stok olmuş bende ihtiyaçlarımı aldım zaten makyaja para vermiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benim de vermemem lazım artık :)

      Sil
  9. Güle güle kullan canım aldıklarını.Pastel allığa sahip olmayanımız kalmadı sanırım bu indirimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Arkadaşlarıma bile aldırdım herkes edindi :)

      Sil
  10. Cok guzel seyler almissin guzel gunlerde kullan :-) 3d fardan neden 2 tane aldigini merak ettim ama bu arada ben sana bir sey almama konusunda destek olanbilirim cunku bu alisverislerden sonra project pan baslatmayi dusunuyorum kendime . Bende bloguma beklerm balbocegiilekozmetik.blogspot.com :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Birini çekilişimde hediye etmek için aldım. Pastel allığı da alma amacım oydu :) Ben project pan de başlatamam çünkü elimdeki ürünler beş ay her gün kullansam bitmez :))

      Sil
  11. iyi günlerde kullan canım erkenden alman iyi olmuş anakra kızılay talan edilmiş durumdaydı :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi erkenden gitmek zaten:) Teşekkürler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...