Bobblehead Bunny

23 Mayıs 2013

Flormar Long Wearing L14 Ruj

Flormar Long Wearing L14 Ruj

Yaz geldi sayılır. Rujlarda da artık açık ve canlı renklere yönelmeye başladık. Ben de bu güzel ruju tanıtmanın tam zamanıdır diye düşündüm. 

Flormar Long Wearing L14 Ruj

Flormar Long Wearing serisinden L14.

Flormar Long Wearing L14 Ruj

Kolumda, gün ışığında duruşu ise böyle. Hafif şeftali gibi durmuş ama aslında daha canlı bir mercan. 

Ben rujun rengini çok sevdim. Kışın çok kullanamadım fakat bu mevsimde tam kullanmalık bir renk. Ama rujun yapısını çok sevmedim. Bana dudaklarımı kuruttu gibi geldi. Ayrıca ruj çok kalıcı değil isminin iddia ettiği gibi. Miss Pera'dan indirimde 6 lira gibi bir fiyata almıştım ama normalde iki katı.

Siz de bu renklerde bir ruj arıyorsanız ve altına lip balmla kurutmasından kurtulurum diyorsanız bir bakın derim :)

18 yorum :

  1. rengi inanılmaz güzelmiş :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım! ^^ Bu haftasonu hemen alacağım harika yazlık bir renk. :D

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayıldımm tam aradığım senin sayende haberim oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı rengi var güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker rengi yaa hemen bakıcam :) Bu arada yeni blogumada beklerim ;)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bu rengi seviyorum güle güle sür çok güzel bir renk!

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzelmiş gerçekten de :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...