Bobblehead Bunny

7 Mayıs 2013

Faberlic Secret Astra Volume Rimel


MsMelYas'ın hediye ettiği Faberlic Astra Volume Maskarayı bir süredir kullanıyordum. Sıra yorumlarıma geldi.

Faberlic Secret Astra Volume Rimel

Ürünün ambalajına aşık olabilirim. Renkler ve tasarım bir harika. Ama rimeli açıp kapattıkça rimel dışına doğru taşıp her yere bulaştı. Resim çekmeden önce iyice sildim rimeli, yoksa çok kirliydi.

Faberlic Secret Astra Volume Rimel

Rimelin fırçası ise böyle. Fırçayla iyi anlaştık ama bana kirpiklerime çok da hacim vermemiş gibi geldi. Uzatma zaten beklemiyordum, uzatmadı da. Tek katta kirpiklerimi boyadı biraz, çift katta topaklanma sorunu yaşadım.

Faberlic Secret Astra Volume Rimel

Ürün içeriği ise bu. İçinde paraben var ama kirpikte kullanmakta bir sakınca görmedim ben.

Genel anlamda memnun kalmadığım bir ürün oldu bu. Şişesinden taşması ve dolgunluk vermemesi hoşuma gitmedi. Yine de deneme fırsatına sahip olmak beni mutlu etti. Teşekkürler MsMelYas :)

Siz hangi rimeli kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...