Bobblehead Bunny

30 Mayıs 2013

Faberlic İkili Mat Far- Dumanlı Bej


Son günlerde severek kullandığım farımı tanıtmak istiyorum. Bu farı MsMelYas hediyeleşmemizde yollamıştı bana. İyi ki de yollamış, severek kullanıyorum.


Ambalajı çok ilginç. O minicik alana aplikatör sığdırmış olmalarını da tebrik ediyorum :)  Ama ben yuvarlak farlarla çok anlaşamıyorum, bana çok yer kaplıyor gibi geliyorlar.


İkili far tam da adına yaraşır renkleri barındırıyor. Bir tarafı bej rengi, diğer tarafı da duman rengi gibi bir gri. Bej olanı kaş altına, diğerini göz kapağıma uyguluyorum. Bazen gölgelendirme yapmak için başka farlardan da yararlanıyorum.


Ne yazık ki içeriğinde bana rahatsızlık veren çok madde var. Başta parabenler ve talk geliyor.



Kolumda duruşu ise bu şekilde. Ben iki rengi birbirine ve kendime yakıştırdım :) Pigmentasyonunu da beğendim. Biraz tozutuyor bir tek o sorunu var. Kalıcılığından da memnun kaldım. Aşırı kalıcı değil ama idare ediyor. 

Faberlic kataloğunu incelemek isterseniz tıktık.  Siz mat farları seviyor musunuz?

4 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Sedeflilerin de aşkı başka ama, far aşktır :)

      Sil
  2. Gri tonlardaki farları çok severim ama bana hiç yakışmaz benim tercihim kahve bronz tonlar:) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bronzları daha çok sevsem de griler ikinci sıradalar :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...