Bobblehead Bunny

14 Mayıs 2013

Crystal Body Deodorant


İçeriği güzel bir deodorant/ roll on arayışına geçtiğimde karşıma çıktı bu Crystal deodorant. Daha önce aldığımdan bahsetmiştim ve yorumlarımı merak eden izleyicilerim olmuştu. Ben de bir süredir kullanıyorum. Sıcaklar da geldi, yorumlarımı paylaşmanın tam zamanıdır diyorum.


Benim elimdeki ürün deneme/seyahat boyu olan. Çevirmeli bir ambalajı var.


Ta-da! Tam anlamıyla tuz diyebileceğimiz bir şey çıkıyor karşımıza. Tuz da kokuyor zaten. İçinde paraben alüminyum, parfüm vb. yok. Kanser tedavi merkezleri tarafından onaylanmış, o kadar katkısız bir ürün yani.  Hem kadın hem erkek kullanımına uygun. Kullanırken de ucunu hafifçe ıslatıp kullanıyoruz. 



Genel yorumlarıma gelirsek: Havalar ısınmadan kullanılacak gibiydi ama sıcak havalarda hiçbir etkisi yok terlemeye. Alterra roll-on almıştım onun altına bunu uyguluyorum, o şekilde kullanabiliyorum şu an. Kışın olabilir ama yazın hayır diyorum. Yine de denemek isterseniz önceküçük boyunu edinin derim.

Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Bu boyu 5 TL büyük boyu da 13'tü yanılmıyorsam. Ayrıca Lilakutu'dan da edinebilirsiniz. 

Doğal içerikli bir roll on tavsiyesi olan varsa tavsiyelere açığım :)

Sevgilerimle,


10 yorum :

  1. Tuzlanıyoruz yani:)
    Sebamed'inkini öneriyorlar genellikle.
    Alüminyum falan içermiyor.
    Denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :)

      Bir daha onu deneyebilirim, teşekkür ederim ^_^

      Sil
    2. Sebamed'in roll-onu gerçekten güzel,severek kullandım,crystal body'i de kısa süredir kullanıyorum,malesef ben de yaz için yetersiz buldum,üzerine rexona sprey deo kullanıyorum dışarda zor durumda kalmamak için.yakında ben de yazılarını yazmayı planlıyorum,çok yeniyim,bana da beklerim:)

      http://sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com/

      Sil
    3. Sebamed'i denemek şart oldu artık :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. yves rocher'nin organic serisinde var bir roll-on, onu duydum. kullanan varsa tecrübelerini alabiliriz :)
    ben de doğal içerikli roll-on arayışlarındayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O serinin şampuanını meraktayım ben daha çok :)

      Sil
  3. Ben de Gnc'den alıp kullanmıştım, o da kış için fena değildi ama yaz için yetersizdi kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kötü ihtimal yazın zararlı da olsa normal deodorantları falan kullanacağım artık :/

      Sil
  4. Bende tuhaflık var çok terliyorum ondan galiba diyorum demek ki öyle değilmiş ben kışta kullanıyorum ama yok ya bir espirisi yok gerçekten çok lüzumsuz bitmekte bilmiyor Allahım ya hayatta bitmez bu teee bayramda aldım ben gıcık bir şey hahahah :))
    Gönül rahatlığıyla işe yaramadığını yazabilirim artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım tuhaflık sende değil kokudan çok koruyan bir ürün değil bu. Çok zor bitiyor o konuda da haklısın :)

      Doğal şeyler hep böyle ama ne yazık ki daha etkisiz oluyorlar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...