Bobblehead Bunny

26 Mayıs 2013

Alışveriş 11- Ojeler, Floral Grunge ve Takı Alışverişi


Son zamanlarda yaptığım alışverişleri tek yazıya toplamak istedim. Kozmetik diyetinde olduğum için bu sefer oje ve takıya yöneldim. Essence'in Floral Grunge serisi Rossmann'larda yerini almış bu arada.


Floral Grunge serisindeki allık çok hoşuma gitti aslında. Alsam aşk yaşayabilirdik ama almamaya kararlıyım. İçinde kırmızı ve yeşil renkler olan farını da beğendim ama onu da almadım. Saç tebeşirini kullanmayacağımı düşündüm. Ben de iki tane ojesini aldım. Diğer ojeleri de güzeldi ama elimde benzer renkler var diye almadım. Pastel ojeler de yerel bir kozmetik mağazasında 3 al 2 öde kampanyasındaydı. Üç tane kaptım ben de. Essence ojeler 2.5 lira, Pastel ojelerin üçü 5 lira.


Gelelim takılara. Neredeyse hiç minik küpem yoktu. Olanlar da griydi hep. Ben de değişik olsun diye bunları aldım. Her biri birer lira.


Çok kilo verdiğimden eski yüzüklerimi kullanamıyordum. Hele de ayarlamalı değillerse. Benim de gözüme bunlar çarptı, aldım. Yine her biri birer lira. Kedili yüzüğün tek ayağı kopmuştu eve geldiğimde, öyle miydi ben mi kırdım bilmiyorum. Ben de keserle diğer bacağını da aynı boya getirdim, bu hale geldi.

Bunların haricinde çekilişim için hediyeler aldım ama onları eklemedim. Yakın zamanda topluca görürsünüz nasıl olsa ^_^

Siz son zamanlarda neler aldınız?

16 yorum :

  1. slm :) ojelerin rengi çok tatlı :) takılar da çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bahtsız kedinin ayağına getirdiğin çözüm beni güldürdü:)) Küpeler de çok hoş ama yüzüklere bittim, hepsi birbirinden güzel:) Güzel günlerde kullan Alice'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöpe gitsin istemedim, benim de aklıma o geldi :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Güle güle kullan! ^^ Hemen bir Rossmann bulup Floral Grunge'dan alacaklarımı almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bitmeden bulursun umarım :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle tak tatlım ve mutlu mutlu sür (=

    YanıtlaSil
  6. Hepsini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  7. selam blogunu yeni keşfettim çok cici :)
    buarada ojelerin rengi bir harika bayıldım ben de alıcaammm :)))

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel seyler almissin. Cok oje surmuyorm ama pastelin ve flormarin yeni renklerinde gozum kaldi cok tatlilar. Essence pembemsi oje de ayri hosuma gitti. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ınkiler zor renk veriyor diye okudum. Ben Pastel'lerden memnunum ama :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...