Bobblehead Bunny

7 Nisan 2013

The Balm Sexy Mama Pudra


The Balm gerek kalitesiyle ve eğlenceli ambalajlarıyla, gerekse özellikle indirim dönemlerinde bu güzelliklerin çok iyi fiyatlara alınabilmesiyle çoğumuzun aşık olduğu bir marka. Bugün üzerine çok soru aldığım transparan pudra Sexy Mama'yı tanıtacağım. 

The Balm Sexy Mama Pudra

Ambalajı pudranın ismini tam anlamıyla yansıtıyor. Ne kadar albenili değil mi? Arkasında ürünün parlama engelleyici, minik yağ emici küreleri olan yarı saydam bir pudra olduğu yazıyor. İçeriğe bakarsak Talc olmaması benim için bir tercih sebebiydi. Çünkü Talcın akciğer kanserine sebep olduğunu okudum. Pudrayı sonuçta burnumuza da sürüyor, koca gün soluyoruz. O yüzden en azından pudramın Talc içermemesine dikkat etmek istedim.

The Balm Sexy Mama Pudra

Renkli gibi dursa da renk veren bir pudra değil. Açık renk olması sizi korkutmasın. İçinde aynası olması da bir artı bu arada. Ayrıca mıknatıslı bir kapağı olması büyük kolaylık.

Sexy Mama'nın kapatıcı özelliği yok. Genel anlamda BB krem veya fondöten üzerine matlık sağlaması,  yağlı görüntüyü engellemesi ve sabitlemesi için kullanılıyor. O yüzden ben BB krem üzerinde göstereceğim.

The Balm Sexy Mama Pudra

Bu saç maşası gazisi elim. 

The Balm Sexy Mama Pudra

Bu Pure Beauty Jasmine Water BB kremi uygulayıp biraz dağıtmış halim. 

The Balm Sexy Mama Pudra

Bu da üzerinden fırçayla Sexy Mama geçilmiş hali. Gördüğünüz gibi tam oturuyor pudrayı sürünce, daha mat bir görünüm sağlanıyor. Hoş Pure Beauty'nin bitişi de mat biraz ama yine de pudrayla daha iyi bir görüntü sağlanıyor. 

Ben Sexy Mama'yı çok severek kullanıyorum. Sorunsuz ciltlere, BB krem ve Fondöten üzerine sürmek için transparan pudra arayanlara da öneriyorum. The Balm'ın Sexy Mama'sını Gratis'lerden edinebilirsiniz. Normal satış fiyatı 32 liraydı sanırım ama indirim döneminde daha uygun fiyatlara bulmak mümkün.

Siz Sexy Mama'yı hiç denediniz mi? Lütfen düşüncelerinizi paylaşın ^_^


NOT: Pudrayı BB kremsiz fondötensiz de kullanabilirsiniz tabii ki, ben de arada öyle yapıyorum, ciltteki parlamayı önlüyor ama kapatıcılık sağlamıyor. Yazmamışım belirteyim dedim :)

24 yorum :

  1. güzel anlatımın için saol canım:) tam olarak kararsızdım sadece pudra o da arada kullanıyorum. tek kullanamzmışım demekki bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim eksik bıraktığım bir noktaya değindiğin için :) Not olarak da ekledim. Tek de kullanılabilir tabii, ama parlamayı engellemesi açısından, kapatıcılık sağlamak için değil ^_^

      Sil
  2. Pudralarla aram pek yok benim,Pudrasını değil ama allığını almak istiyorum The balm'ın birde paletleri var aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıkları da çok güzeller, benim de hot mama da gözüm var :) Palet olarak da hala Balm Joviyi alsam mı almasam mı bilmiyorum :/

      Sil
  3. Canımmm önceliklee elin için çok çok geçmiş olsunn :/ The balmdan almaya sıra gelmeyen bu ürünü inanılmaz merak ediyorum.Anlatıma bayıldım.Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncen için çok teşekkür ederim ^_^ Umarım almana sıra gelir. Tekrar teşekkürler :)

      Sil
    2. sexy mama yı hiç denemedim ama yazdıklarından anladım ki bu benim olmalı :) Çünkü tam aradığım kapatıcılık özelliği istemiyorum benim olayım sadece matlık denemeye değer teşekkürler :))

      Sil
  4. Canım,anlatımın çok güzel.Çok teşekkürler.İlk indiriminde (kalırsa) alırım kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kalır da sen de alabilirsin :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  5. çok güzel yazmışsın canım ellerine sağlık! balmdan almak istediğim o kadar çok şey var ki nasıl para yetiştireceğimi düşünüyorum :P bu pudrayı çok merak ediyorum sıra gelir inşallah :) güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Benim de istediğim çok şey var umarım sıra gelir hepimiz adına:)

      Sil
  6. Ba-yıl-dım resmen almak lazım canım:)

    YanıtlaSil
  7. Bayılarak kullanıyorum Sexy Mama'yı. Yağlı cildim olduğundan pudrasız yapamam ve bu çok güzel önlüyor parlamayı. Yazı çok güzeldi zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum:) Zevkle okumanıza sevindim ^_^

      Sil
  8. Bi bende ise yaramiyo herhalde :(

    YanıtlaSil
  9. Cildim karma. BB kremler karma ciltlere tavsiye edilmiyormuş diye duydum. Bir bilgin var mı? Bunu da almak istiyorum bb kremleri de. Ne yapsam bilemedim. almam gereken çok şey var gereksiz şeylere para da vermek istemiyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim de cildim karma. Ben Garnier'in karma ciltler için olan BB kremini kullanıyorum şu an gayet memnunum. T bölgendeki yağlanmayı da Sexy Mama pudrayı o bölgeye daha yoğun sürerek dengeleyebilirsin. Ayrıca Cettua yağ emici mendilleri de kullanabilirsin. Ben bu şekilde yağlanmayla, parlamayla baş ediyorum:)

      Sil
  10. Bana biraz içeriği ışıltılı, ince ince simli gibi geldi bu yüzden almaya çekiniyorum. Gün ışığında falan belli oluyormu ışıltıları ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok ince bir ışıltı var ama şimdiye dek farkına bile varmamıştım. Demek ki belli olmuyormuş :D

      Sil
  11. canim ben dun aldim ama denemeye kiyamadim cok iyi bi indirimle aldim bunun yanindada frat boy alligi aldim insallah begenerek kullanirim neyse uzun lafim kisasi senin yazindan sonra denemis gibioldum gene guzel ni yazi yazmisssin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisini de seviyorum. Umarım sen de memnun kalırsın :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...