Bobblehead Bunny

22 Nisan 2013

The Balm Cabana Boy Allık


The Balm ürünleriyle derinden bir aşk yaşadığımı itiraf ediyorum. Bazen içimden diğer tüm makyaj malzemelerimi atıp kendimi The Balm'lara sarmak geliyor. Deli olma Alice desem de en çok The Balm'larımı kullanıyorum evet, itiraf ediyorum.

The Balm Cabana Boy Allık

Yine çok iyi bir ambalajla karşılaşıyoruz. İnsanın kendini hamaklara atıp, bronzlaşıp, bir o kadar bronz sevgilisiyle kokteyller içesi geliyor ^_^ Ürünün içeriği, pek çok drugstore ürüne göre çok daha temiz. En önemlisi Talc içermiyor.

The Balm Cabana Boy Allık

So many men, so little time... Katılmasam da, sloganın şirinliğine bakın :) Cabana Boy kutusunda çok koyu görünüyor, yanakta nasıl durur diye korkutabiliyor insanı. Ama elinizi korkak alıştırarak sürerseniz, sonuç gayet iyi oluyor. Bu arada mıknatıslı kutusu ve minik aynası allığın artıları.

The Balm Cabana Boy Allık

Kolumda hafifçe uygulanmış hali ise bu. Ürünün pigmentasyonu çok iyi, kalıcılığı da aynı şekilde.

Genel olarak Cabana Boy'u sevdim. Frat Boy'u kendime daha çok yakıştırsam da yine de sık sık kullandığım bir allık oldu Cabana Boy. Bu renklerde bir allık arıyorsanız bir göz atın derim. Ben %50 indirimde 18 lira gibi bir fiyata almıştım sanırım.

The Balm ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Sizin favori The Balm allığınız hangisi?

8 yorum :

  1. Çok güzel görünüyor ^^ Bende sadece Frat Boy var, şeker pembesi ve içinde minik ışıltılar var. Bir sonraki alışverişimde Hot Mama'yı almayı düşünüyordum yanına bunu da atıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frat Boy bence ilk sahip olunması gerekilen allığı The Balm'ın :) Çoğu Türk kadınına gidecek bir rengi olduğunu düşünüyorum. Cabana Boy biraz daha riskli, denemekte yarar var:) Hot Mama'yı ben de şiddetle istiyorum :)

      Sil
    2. Keşke Instain allıkları da gelse artık da alabilsek :( Down Boy ve Cabana Boy karşıdan çok benziyor sanki, kararsız kaldım :/ Hot Mama için Nars Orgasm dupe'u da diyorlar ama bilemedim :D

      Sil
    3. Onları ben de hem dört gözle bekleyip hem de gelirse hepsini alacağımdan korkuyorum :)) Ben ikisine de sahip olmasam da dışarıda inceledim. Bayağı benziyorlar ^_^

      Sil
  2. İndirimine denk gelmediğim için hala bir balm ürünüm yok :( çok Methediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ilk indirimde tanışma fırsatınız olur :)

      Sil
  3. Cabanaboy'u ben de çok beğenmştim. hatta almıştım da yani ben öyle sandım en azından :) eve geldiğimde poşetten cabanaboy yerine downboy çıkana kadar :) haalaa içimdedir alacağım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginçmiş yalnız Cabana Boy diye Down Boy vermeleri. Umarım ilk fırsatta kavuşursunuz Cabana Boy'a ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...