Bobblehead Bunny

24 Nisan 2013

Rival de Loop Berlin Ruj-24


Rossmann'ın kendi bünyesindeki pek çok ürünü kaliteli buluyorum ve kullanıyorum. Rival de Loop da bunlardan biri. Makyaj ürünlerini merak ediyordum. Denemeye bu rujundan başladım.

Rival de Loop Berlin Ruj-24

Bugünkü yazımın kahramanı, siyah pelerinini kuşanmış, gümüş kemerli Rival de Loop ruj.
Rival de Loop Berlin Ruj-24

Bendeki 24 numaralı olan.

Rival de Loop Berlin Ruj-24


Rujun kapağını açtığımızda, şeftali pembe diye adlandırabileceğim, azıcık pembeye kaçan nude diyebileceğim bir renk çıkıyor.

Rival de Loop Berlin Ruj-24

Kolumda duruşu ise böyle. Rengi gerçekten çok hoş bu rujun. Dudakta da çok hoş durduğunu düşünüyorum. Rimmel London Kate serisinden 07 numaraya sahipseniz, almadan bir daha düşünün. Renkleri aynı olmasa da çok benziyor gibi geldi bana. 

Rujun biraz dudağı kurutma sorunu var. Dudak balmı kullanarak çözümlenebiliyor ama. Çok kalıcı değil. Kokusu eski rujlar gibi. Beni çok rahatsız etmedi. 5 lira gibi bir fiyata Rossmann'dan aldım. Fiyatına göre performansına on üzerinden 9 verebilirim. Siz de uygun fiyata bu renklerde bir ruj edinmek isterseniz bir göz atın derim.

Rival de Loop ürünlerini kullanıyor musunuz? Önerilerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ^_^

14 yorum :

  1. Bu renk çok hoşmuş.
    Bu markanın 59 numarası var bende de, kuruma olayı fena. Altına mutlaka nemlendirici uygulamak lazım ama tam çözüm değil. sırf rengini sevdiğimden kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak balmı kullanınca kurumayla ilgili çok sorun yaşamadım ben. 59 numarasına da bir bakayım ^_^

      Sil
  2. Bendede var kirmizisi cooooook memnunum cook matligini seviyorum en cok :)

    YanıtlaSil
  3. Yarın rossmana gidecektim numarasını not ettim hemen rujun,rengi çok hoşuma gitti. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de beğenirsin. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ben de iki rujunu kullanıyorum Rival de Loop'un kuruması dışında çok memnunum.
    Bu rengi de çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  5. Rival De Loop ürünlerine bende rujlarıyla başladım :) Renkleri gerçekten harika ama kurutma problemi bende fazlasıyla oluyor :/ :/ Balm sürsem bile yarım saat dayanmıyor :(:(

    YanıtlaSil
  6. Bu renk bir ruj arıyordum, çok iyi denk geldi en kısa zamanda deneyip bakacağım. Yazı güzeldi teşekkürler! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysa ne mutlu bana ^_^ Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  7. bugay-esmer tenlilere yakısır mı sizce bu tatlı renkte ruj :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ten rengim buğday kendime yakıştırdım ben :) Ama mutlaka deneyin siz almadan önce :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...