Bobblehead Bunny

8 Nisan 2013

Pure Beauty Jasmine Water BB Krem


Mart ayı favorilerime bir kaza girmiş olsa da nisan ayı favorilerime giremeyecek olan BB kremde sıra. Ben BB krem çok kullanmıyorum. Arada makyajıma çok özendiğim günler oluyor ayda bir, iki o zaman kullanıyorum. Okula gittiğim için sabah acele ediyorum ve genelde atladığım bir adım BB krem sürmek:)

Geçenlerde ürünü kullandığım bir günün akşamı cildimde kızarıklıklar fark ettim ve kaşınıyordu yüzüm. O gün bunu kullandığım için sorun bundan mı acaba dedim. Çünkü kullandığım bir de nemlendiricim var ama iki ay oldu neredeyse kullanalı, bir sorun yaratmadı. Ertesi gün tekrar denedim emin olmak için ve deli gibi kaşındı yüzüm minik kızarıklıklar çıktı çene bölgeme doğru. Daha önce fark etmemiştim halbuki kaşınma falan dikkatsizliğime gelmiş sanırım. Herkeste olacak diye bir şey yok tabii, çok memnun olanlar da var ama böyle şeyler kullanıldığında dikkat edilmeli, uyarmak istedim. Alerji dışında çok beğendiğim bir üründü halbuki yazık oldu. Neyse geçelim tanıtımımıza.

Pure Beauty Jasmine Water BB KremPure Beauty Jasmine Water BB Krem
30 ml olduğu söylenen ürünün yüzde yirmisinin hatta fazlasının hava çıkması sizi şaşırtmasın, öncelikle onu söyleyeyim. Bir açtım ürünü sıktım sanki boşalmış bir tüp gibi incecik kaldı elimde şaşırdım. Ama az kullanımı yeterli geliyor. Sürekli kullanılsa yaklaşık iki ay belki de daha fazla gideceğini düşünüyorum. Ürünün SPF 30 içermesi ise bir artı. Ambalajın tasarımı ise çok şık.

Pure Beauty Jasmine Water BB Krem

Yüzüme de bundan birazcık daha fazla ürünü yediriyorum genelde. Ayrıca Pure Beauty Jasmine Water'ın tek rengi var. Açık bir renk. Ama buğday ve açık tenlere gideceğini düşünüyorum. Yine de mümkünse deneyip renginden emin olmadan almayın.

Pure Beauty Jasmine Water BB Krem

Dağılmış hali ise bu.  Peki iyi yönleri neler?

*Ufak kusurları kapatıyor.
*Cilt tonunu dengeliyor.
*Makyajdan önce güzel bir baz oluyor.
*Cildinizi yağlandırmadan nemlendiriyor.
*Yapısı çok ağır değil. Cildiniz nefes aldığını hissedebiliyorsunuz.

Eksileri nedir?

-Ürünün az olmasına rağmen 20 lira civarı fiyatı.
-Küçücük şişesinin bir de biraz havayla dolu olması.

Benim adıma bir kötü yanı da yüzümde alerji yapması oldu. Memnun olan çok kişi duydum, bu genel bir sorun değil tabii ki.

Pure Beauty Jasmine Water BB kremi Watsons'larda, emin olmasam da 20 lira civarı bir fiyata bulabilirsiniz. Az sorunlu ciltlere önerebilirim.

Siz bu üründen memnun musunuz? Benim gibi sorun yaşayan oldu mu? Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin ^_^

8 yorum :

  1. aaa geçmiş olsun daha önce hiç duymamıştım alerji yaptığını yazdığın çok iyi oldu bende alayım diyordum ki çok hassas bir cildim var kesin bende de olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Herkeste olacak diye bir şey yok :) Tester ürünler oluyor Watsons'ta deneyebilirsin belki :)

      Sil
  2. üzüldüm canım çok geçmiş olsun. benim cildim aşırı hassas ve alerjik ( gerçi herkes öyle diyor ama doktor onaylı yani :)) bende bir sorun yaratmadı yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Benim de cildim çok hassas değildir ama bu alerji yaptı. Hiç belli olmuyor işte kime neyin dokunacağı :/

      Sil
    2. doğru söylüyorsun hiç belli olmuyor belki içindeki bir maddeye karşı cildin duyarlıdır ondan böyle bir reaksiyon göstermiştir. tekrar çoook geçmiş olsun :(

      Sil
    3. Napalım artık, kullanmayacağım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Alerji için geçmiş olsun canım.

    Bu Pure Beauty BB kremler için her hafta Watsons'a uğruyorum ama Mersin şubelerinde henüz rastlayamadım. Geldiği gibi tükeniyormuş ilginç bir şekilde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Sandığım kadarıyla çok talep olan bir BB krem. Ben aldığımda da mağazada sonuncuydu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...