Bobblehead Bunny

1 Nisan 2013

Pastel Spring Blush-On -10


Bahar geldi, makyajda da pastel tonlar kullanmanın zamanı geldi. Pastel'in yeni çıkardığı bu allığı bloglarda görünce rengine vuruldum. Pembe tonlarda bir allığa da ihtiyacım vardı koşa koşa gittim aldım.


Pastel Spring Blush-On

Ambalajı bile o kadar bahar ruhuna uygun ki papatya tacımla poz vermeye hak kazandı bu allık :) Bendeki pembe olanı, 10 numara.

Pastel Spring Blush-On

Allığın görünüşü bu şekilde. İçinde minik bir aynası var. Bu kesinlikle bir artı. Ayrıca küçük bir allık. Tam çantaya atmalık. Büyük allıklar bitmek bilmiyor zaten, kalan çöpe gidiyor. Bence firmalar allıkları evladiyelik değil de böyle üretmeliler ^_^

Pastel Spring Blush-On


Kolumda duruşu da böyle. Yumuşak, tatlı bir pembe. Pigmentasyonu iyi. Çok kalıcı değil gün içinde bir kere tazelense daha iyi olabilir. Ben genel anlamda allığı sevdim. Yalnız bebek pudramsı bir koku var, kokudan hoşlanmayanlar almadan bir daha düşünmeliler. Bu allık sınırlı sayıda üretilmiş. Bitmeden edinilmeli bence. Bir de turuncu rengi var ama o beni pek çekmedi renk olarak. 10 lira gibi bir fiyata bu allığa sahip olmak istiyorsanız Pastel standlarına bir göz atın derim.

Siz bu allığı denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum ^_^


14 yorum :

  1. ben çok sevdim bu allığı,sende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı bir rengi varmış,ben de deneyeceğim ,tam benlik.:)

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok şekey güle güle kullan pastel güzel işler peşinde,bravo ona(=

    YanıtlaSil
  4. Esmer olunca bana gitmedi bu reeeenk Bende turuncu aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de turuncusunu yakıştıramadım kendime. Ama yine de allık seven bünyem arada al Alice al Alice diyor :)

      Sil
    2. esmersin ya peki turuncu renk oldumu ?

      Sil
  5. Güle güle kullan :) Ben de severek kullanıyorum bu ürünü sadece kokusu biraz itici geliyor, ama bir süre sonra alışıyor insan... Şirin kutusu için değer :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...