Bobblehead Bunny

2 Nisan 2013

Mart Ayı Favorilerim


İlk defa bir favori yazısı yazacağım için heyecanlıyım :) Açıkçası özellikle rimel ve eyelinerda pek seçeneğim yok ama yine de örnek olsun diye ekledim kullandıklarımı.
                             

Bu ay makyajımda ilk olarak genellikle Pure Beauty BB kremi kullandım. Üzerine Sexy Mama pudra ile matlık sağlayıp Frat Boy ile yanaklarıma renk verdim. Essence Bella's Secret ışıltılı pudra ile yüzümü aydınlattım. 


Maybelline dörtlü far paletimle ise kullanacağım ruja uygun makyaj yaptım. Bu şu anlama geliyor: Koyu renk ruj kullandıysam sadece göz bölgemi açık renk farla aydınlatıp Crease bölgesine çok hafif gölge verdim. Açık renk ruj kullandıysam tüm farları kullanıp buğulu bir makyaj yaptım. Favori rujlarım olarak Rimmel London Kate serisinden 07 numara ve Loreal Color Riche 320 numarayı seçtim. Bu ay eyeliner olarak Faberlic Eye Architect'i, rimel olarak da Faberlic'in Astra Volume'ünü kullandım. En çok kullandığım oje ise bir katta yeterli olan ve hemencecik kuruyan, tam tembel işi Rimmel London Rapid Ruby oldu.

Sizin bu ayki favorileriniz neler? Favorilerim arasından yazısını yazmadığım ürünler oldu, öncelik istediğiniz bir ürün olursa yorum atın lütfen.

Sevgilerimle ^_^


12 yorum :

  1. Essence pudralardan memnunmusun canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in ışıltılı pudrası bendeki, başka yok elimde pudrası. Yazısına yukarıdaki yazıdan üzerine tıklayarak veya http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2012/12/essence-breaking-down-part-2-01-bellas.html adresinden ulaşabilirsin :)

      Sil
  2. TheBalm sexy mama ve fratboyu ben de severek kullanıyorum ama sexy mama pek kalıcı değil sanki sende de öyle oldu mu canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sexy Mamayı tercih sebebim talc içermemesiydi açıkçası. Çok kalıcı ve kapatıcı bir pudra değil ki öyle bir iddiası da yok, transparan bir pudra sonuçta. Ama bence BB kremin üzerine kullanınca güzel oluyor :)

      Sil
  3. bb kreme bayılıyorum bnde en çok bu markayı kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısını beğensem de şişenin yarı yarıya boş çıkması beni hayal kırıklığına uğrattı. İlk fırsatta bahsedeceğim.

      Sil
  4. Tatlım,Sexy mama ile ilgili yazın var mı?Fondöteni sabitlemek için ve mat görünüm için ideal bir ürün diye okudum.Senin düşüncen nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta yazacağım yazısını. Fondöten kullanmıyorum ama BB kremi sabitleyip matlık sağlaması için kullanıyorum ben, memnunum :)

      Sil
  5. Aynı sorun benim maybillıne bb kremde başıma geldi yarısı foS çıktı!İdare ediyoruz kendisiyle şuanda,güzel ama 50 ml yazıyorsa 40 diyelim biz onlara büyük bir boşlukla açıldıkları için.
    Sexy mama benimde favorim yağlanmayı engellediği için büyük bir artı benden ona,mart ayı için favorilerin güzel seçimler olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fos çıkması beni deli etti ama :/ Sexy mama gerçekten başarılı bir ürün bence. Teşekkürler ^_^

      Sil
  6. Sexy Mama ile ilgili yazını bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta yazacağım, teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...