Bobblehead Bunny

18 Nisan 2013

L'oreal Color Riche Star Secrets Ruj 320

L'oreal Color Riche ruj 320

Loreal'in ne yazık ki ülkemizde bulunmayan serisinden bu ruju benim favori kırmızım. Bir buçuk senedir severek kullanıyorum.

L'oreal Color Riche Ruj 320

Tam da benim sevdiğim gibi koyu, güzel bir kırmızı. Deyim yerindeyse cart kırmızıları fazla sevmiyorum.

L'oreal Color Riche Ruj 320

Numarası ise 320- Evangeline's Red. Kime adanmış bu renk diye bakındım ama bulamadım. Ama genel anlamda serinin her bir ruju bir yıldızın rengi olarak adlandırılmış.


Kolumda duruşu ise bu şekilde. İmkanım olsa yedeklemekle yetinmez serinin her rengini alırdım. Çünkü yapısı, sürümü ve kalıcılığından çok memnunum.

Siz L'oreal'in rujlarını kullanıyor musunuz? Favorileriniz neler ?

12 yorum :

  1. Renk şahaneymiiş benim de favorilerinin arasındadır ! ;) öperimm güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kırmızı.. Bilgi için ruja adını veren Evangeline Lliy. 'Lost' dizisinde oynuyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda bunu öğrenmek beni mutlu etti, bir buçuk senedir bir gizemdi benim için :D Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. dudağında da görseydik keşke :)

    sen de ojeler hediye ediosun çekilişinde, ben de :) gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay utanırım :))

      Görmez olur muyum? İlk fırsatta katılacağım :))

      Sil
  4. Aslında bu seri çok eskiden, yaklaşık 7 yıl önce falan Türkiye'de vardı, ben de anneme Milla's Plum (Milla Jovovich) isimli olanını aldırmıştım.(annem için, benim makyaj yapmama izin yoktu) Ama gözüm hep o rujdaydı sonra büyüyünce yasak kalkınca, o ruju almak istedim, aradım aradım bulamadım. İnternette araştırdım öğrendim ki ünlü birkaç kişiye adanmış bir seriymiş, Evangeline's Red Evangeline Lilly içinmiş(Lost dizisindeki Kate). Serinin diğer kadınlarından aklımda kalanlar da Aishvarya Rai, Eva Longoria ve Jennifer Lopez.
    Anneme aldırdığım o ruj hala bende bu arada dibinde azıcık kalmış, atmaya kıyamam. :)
    Bu rujun rengi de harikaymış, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir hikayesi varmış. Keşke hala olsa da alıp o günlere geri dönsen :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Rengi şahane <3 Gerçekten favori olmucak gibi değilmiş.Nedense de hep güzel ürünler Türkiye'de olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitecek diye korkuyorum :) Olsun bizde de çok güzel ürünler olabiliyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...