Bobblehead Bunny

26 Nisan 2013

Günün Ojesi- Rival de Loop 41


Bugün hem çok güzel hem de çok kötü bir gün geçirdim. Kötüydü, çünkü tansiyonum yerlerde süründü bütün gün, metrobüste az daha bayılıyordum zor attım kendimi dışarıya.  Cevizlibağ'da indim biraz hava aldım. Sevdiceğe ulaşma çabasıyla tekrar bindim ama birkaç durak sonra gözüme siyah bir perde inmesiyle metrobüsten can havliyle çıkmam bir oldu. Sevdiceğimin azarlamaları sonucu uslu bir kız olup onun beni gelip almasını bekledim. Serin sularla, tuzlu ayranlarla biraz kendime geldim ama hala kendimi çok iyi hissetmiyorum. Ama yine de ojelerimi paylaşmak istiyordum bugün kendimle anlaşmamı bozmadım ^_^


Rival de Loop 41

Rival de Loop'un ojesini çok büyük beklentilerle olmasa da markanın kalitesine güvendiğim için belli bir beklentiyle almıştım. Sonuçta hem çok sevdiğim hem de sevmediğim bir oje oldu. Tek katta renk vermemesi benim için bir eksiyken, çabuk kuruması bir artı oldu. Ayrıca hiç kullanamam ama bu oje iki gün dayandı bende. Ama kare kapağının kullanışsızlığı beni çılgına çevirdi. Sonra da çekilişimde de hediye edeceğim Rimmel London ojenin birebir eşi olduğunu fark edince tam bir hayal kırıklığına döndü. Ama bu renge aşığım, sadece elimdeki Rimmel London Rapid Ruby hem aynı renk, hem daha kullanışlı, hem de tek katta opaklık sağlayıp çabuk kuruyor. Fakat bitene kadar onu kullanacağım.

Bu renklerde bir oje arıyorsanız, iki kat sürerim, bu kapakla da ustalıkla kullanabilirim diyorsanız Rival de Loop ojeleri Rossmann'larda bulabilirsiniz. Normal satış fiyatı 2.99 TL.

Siz renk hakkında neler düşünüyorsunuz?

8 yorum :

  1. Canımm çok çok geçmiş olsunn :/ Ojelerinde harikaa <3 Dikkat et kendinee çokk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, dikkat etmeye çalışıyorum ^_^

      Sil
  2. Geçmiş olsun kuzu, ben senin bana gonderdigin ojeyi sevdim kapak biraz kullanissiz haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. Güle güle kullan hepsini :) Kapak pastelinki gibi olsa süper olurdu :/

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş olsun ojenin kapağına gelicek olursak butür ojelerde genelde kapağı tutup çekip çıkartmak gerekiyor altında silindir şeklinde bir kapak daha var onunla sürmesi çok daha kolay bndeki rdl ojeler böyle :) ama kapağı açarken biraz kuvvet gerektirebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ojeyi o şekilde kullanabileceğimi düşünmemiştim, iyi bir fikir bir daha denerim:) Fikir için de ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  4. renk çok güzel tam bir kırmızı tek katta renk vermemesi kötü olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak ojeler tek katta renk vermiyor ama işte insan tembel olunca :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...