Bobblehead Bunny

4 Nisan 2013

Günün Ojesi- NYC 234-Wall Street

Bugün sürdüğüm ojemi çok severek aldım. Bakalım tırnaklarımda nasıl durmuş?


Resim flaşlı çekildi. Flaşsız olan güzel yansıtmadığı için bunu koydum. Rengin tatlılığına da, içindeki minik ışıltılara da bayıldım.

Bu benim New York Colors ile ilk tanışmam. Ojenin yapısını da, sürülmesini de sevdim. Çok çabuk kurudu. Fırçasının genişliği ise gayet iyi. Rengi de çok şeker. Daha ne olsun değil mi ^_^

NYC ojeleri Watsonslarda bulabilirsiniz. Bu ay indirim de var sanırım ben bunu üç lira gibi bir fiyata aldım.

Siz de bu renk ojeleri seviyor musunuz?

6 yorum :

  1. Ben sevmezdim ama bu sene çok sevmeye başladım bu tatlı tonlu ojeleri, sanırım yaz gelmeden ben de edinmeliyim böyle bir renk. :)
    Sevgiler

    missfiruz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle renkler açık renk kıyafetlere çok iyi gidiyor, edinmek lazım ^_^

      Sil
  2. En sevdiğim tonlarda : ) NYC ojelerinden hiç denemedim, ama ojelerim azaldığında alıp kullanabilirim.. Teşekkürler Alice ^,^

    YanıtlaSil
  3. Bu oje bende yok hemen gidip almalıyım çok tatlı rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki bitmek üzere bile, gerçekten çok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...