Bobblehead Bunny

5 Nisan 2013

Günün Ojesi- Kalyon 228


Bugün en son aldığım ojemi sürdüm. Bu ojeden çekilişim için de alıyordum ki rengi beni çok çekti, kendime de aldım. Mint desen mint değil, yeşil desen yeşil değil, ama mavi hiç değil bir renk :)

İlk defa Kalyon markalı oje kullanıyorum. Yapısını ve fırçasını çok beğendim. İki katta bu rengi verdi.
Benim gibi bir kemirgen için tabii ki kalıcı değil ama olsun ^_^

2 lira gibi bir fiyatı vardı ben Watsons'tan aldım. Bu renk bir oje arayışındaysanız bakmanızı tavsiye ederim.

Siz Kalyon ojeleri kullanıyor musunuz?

13 yorum :

  1. ben de almıştım kullanmak nasip olmada hediye ettim =)) kısmet inşallah bir dahakine =)) bu arada bir yerde çok iyi dayandığını okumuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem kemiriyorum hem de tembelliğimden top coat kullanmıyorum belki ondandır :)

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş canım,sen memnun kaldıysan bende alayım kalyon ojelerden:)Bende bugün rapsodi marka oje aldım bakalım nasıl çıkacaklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre daha kalyon oje almamanı salık veririm ;)Rapsodi bende var rengine deli oluyorum tek eksisi uhu gibi kokması :)

      Sil
  3. rengi çok güzel ama maalesef hiç kalyon ojesine denk gelmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek çok yerde gördüm aslında denk gelmemiştir belki :(

      Sil
  4. Genelde Watsons mağazalarında satılıyor Kalyon.
    Rengini çok beğendim tam bahar-yaz mevsimlerine uygun bir renk. Kıyafet ve makyajda turuncu/coral/mercan tonlarıyla çok güzel gidecektir.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben turuncu kullanmıyorum fazla ama beyaz kıyafetle yakıştırdım :)

      Sil
  5. merhabalar alice seni mimledim http://desenlioje.blogspot.com/2013/04/agiz-dis-bakim-mimi.html cevaplarsan çok sevinirim=)

    YanıtlaSil
  6. Bu yeşili ne kadar seviyorum ojede anlatamam :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...